eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleJak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę? › Re: Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i ucieczkę?
    From: gildor <g...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak bronic się w sądzie przed oskarżeniem o spowodowanie kolizji i
    ucieczkę?
    Date: Wed, 03 Feb 2010 07:55:59 +0100

    Michał Gut pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak sie nie przyzna to bedzie sprawa sadowa

    nie, trafi do prokuratury. u mnie na prokuraturze się skończyło. tyle
    tylko, że ja byłem poszkodowany. miałem świadka. w sumie nawet dwóch,
    ale ten drugi chyba się przestraszył odrobine i zmienił front na
    przeciw. było więc 2 słowa przeciwko dwóm słowom i umorzenie. "może pan
    zakładać sprawę cywilną". miałem AC i olałem temat.

    > niech rzeczoznawca wezmie pinet a nawet i kafla - jak kobitka przegra to
    > pokryje koszty sadowe, rzeczoznawce, reprezentacje naszego kolegi przez
    > prawnika i moze jakies wymierne straty (koniecznosc wziecia wolnego dnia w
    > pracy, a moze prowadi dzialalnosci i sprawa sadowa o taka pierdolke
    > spowodowala zawalenie kontraktu;P)

    rzeczoznawca przyda się, jak sprawa już trafi do sądu. a jak pisałem,
    nie musi jak nie będzie mocnych dowodów.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5