  • Data: 2009-04-12 14:15:18
    Temat: Re: Jak bida to moze jakis nowy kolorek...
    Od: robertar <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedno krótkie pytanie: miałeś go w rękach chociaż chwilkę? :)

    Nie miałem w ręku tgo aparatu. Ale czy ja pisałem wcześniej, że swoją
    opinię opieram na własnych doświadczeniach?

    > Bo Twoje porównanie do d40x świadczy o tym, że nie ;)

    Dokonałem porównania z d40x, ponieważ czas premiery oraz wielkość
    matrycy liczona w pikselach obu tych aparatów jest bardzo podobna.

    Kilka lat fotografowałem dalmierzowcem i zapewniam Cię, że potrafię
    odróżnic ten typ aparatu od lustrzanki. Znam też wady i zalety
    stosowania obu rodzajów aparatów.

    > Zapewne jakby pomacał, to dopiero by się popukał w głowę...

    Nie przeczę, że może by się tak i stało...

    ...gdyby nie to, że wcześniej poczytałem o tym body i - niestety -
    wydaje mi się ono przeciętne.

    To, że tym aparatem da się robić dobre zdjęcia ze znakomitymi
    przejściami tonalnymi to, moim zdaniem, wyłącznie zasługa doskonałych
    obiektywów, z których leica zawsze słynęła.

    Pozdrawiam
    Robert