  • Data: 2009-10-30 12:17:59
    Temat: Re: Jak bezbolesnie i prosto rozmontowac obudowe DIP
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Dariusz,

    Friday, October 30, 2009, 9:22:07 AM, you wrote:

    [...]

    > zgłoszoną działalność gospodarczą - a jak jednocześnie chciałbyś oleum
    > kupić to zainteresowanie władz masz zapewnione. Będą chcieli wiedzieć
    > ktoś ty i co z tym zrobisz - złoto chcesz odzyskiwać czy bombę robić.

    Za komuny oleum było dostępne bez problemu... A obecnie nawet
    rozcieńczonego kwasu siarkowego do akumulatora nie kupisz - producenci
    heroiny używają do zakwaszania kationitu i stąd obostrzenia.

    Oleum mi się podobało ze względu na bezpieczeństwo używania - jak się
    oblałeś, to miałeś czas na rozebranie się spokojne - nawet ciuchy
    jeszcze całe są. Tylko hydrant potrzebny ;) Oczywiście po zamoczeniu
    ciuchy przestają być całe.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl