  • Data: 2009-10-27 17:34:20
    Temat: Re: Jak bezbolesnie i prosto rozmontowac obudowe DIP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz K. Ładziak (swymi rencami) napisał:

    > Bardzo zacny przetwornik 640x480 monochromatyczny zazwyczaj
    > w myszce siedzi - i jak pamiętam okienko miał dosyć szerokie.

    Aż tak? Dlaczego prostokątny? Ja się dotąd spotykałem z kwadratowymi,
    o rozmiarach kilkunastu pikseli w rządku. Taki na przykład, dość nowy
    http://www.st.com/stonline/products/literature/bd/12
    121.pdf ma 20x20px.

    Gdzie można dostać taką zacną myszkę? Gdyby ją zaprząc do programu
    takiego jak tu: http://spritesmods.com/?art=mouseeye , to by można
    było oglądać pod jej stopami co bardziej tłuste bakterie.

    --
    Jarek