  • Data: 2009-12-21 21:34:09
    Temat: Re: Jak archiwizować, żeby nie zwariować
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tym ze dane za przenoszone wraz ze zdjeciem
    > nie musisz operowac drugim zbiorem .

    Mój model nie wykluczał opisywania zdjęć w metadanych. Dane te mogą być
    łatwo pobrane przez bazę danych. Opisuję raz, mam dwie korzyści.

    > przeslesz komus jedno zdjecie - automatycznie zostana przeslane
    > zapisane w nim dane.
    > Na kazdej kopii , niczego nie mozna zapomniec , zgubic , przeoczyc.

    Nic nie zmienia się w moim modelu, ma wszystkie wymienione przez Ciebie cechy.

    > I cos takiego chcial pytajacy.

    Tu należałoby zapytać pytającego o interpretacje jego zapytania.

    > Taka baze danych zaprogramuje Ci w pol godziny tyko po cholere ja
    > obslugiwac?.

    Tutaj jesteśmy zgodni, też nie chciałbym obsługiwać bazy zaprogramowanej
    w pół godziny przez Ciebie dla mnie. Zdanie to sugeruje, że mówimy o dwóch
    różnych światach.

    > Rodzajem bazy danych jest np picasa, wygodna przejrzysta , wydaje sie
    > ze odporna na przyszlosc , latwo jest odszukac naocznie zdjecie wsrod
    > tysiecy.
    > Ale przesylajac pojedyncze zdjecie , przeslanie zwioazanych z nim
    > informacji nie odbedzie sie automatycznie samo przez sie .

    To są ograniczenia gotowych produktów skrojonych pod określone potrzeby,
    co nie wyklucza możliwości umieszczenia takich opcji.

    Wiesiek