  • Data: 2002-11-11 10:04:16
    Temat: Re: Jak admini w PL dbają o swoje sieci --> sec.internet.radom
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski wrote:

    > O to, że ktoś wysyła emaile z moim adresem + wirus w bonusie z jego
    > sieci, chyba jasno się wyraziłem?

    Alez tak, tylko masz pretensje do zlej osoby. Skieruj je do tego, ktory
    wysyla lub tego, ktory to przyjmuje (czytaj: admina wlasciwego serwera
    SMTP).

    > Kpisz czy o drogę pytasz?? A odcięcie użytkownika do czasu
    > uporządkowania swojego kompa??

    Chyba Ty kpisz. Lamane jest jakies prawo ? Nie. To co to w ogole za
    filtrowanie tresci chodzacych po laczu, co ?
    Popracowalbys pare dni u porzadnego ISP serwujacego lacza dla klientow
    biznesowych i sprobowalbys wyciac komus dostep do Internetu tylko za to, ze
    ma wirusa w komputerze. Byloby to ostatnie pare dni Twojej pracy.

    A kierujac sie Twoja logika, jesli taka istnieje, mozna miec pretensje i do
    prowajdera lacza, i do TP SA jako prawdopodobnego wlasciciela lacza, i do
    sprzedawcy miedzianego drutu, i do zakladu energetycznego, bo bez pradu tez
    by nie bylo tego procederu.

    --
    / premax