  • Data: 2002-11-15 14:50:46
    Temat: Re: Jak admini w PL dbaj? o swoje sieci --> sec.internet.radom
    Od: v...@u...to.irc.pl szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Nie w kwestii wirusów, a w kwestii użytkowników, którzy mimo
    > napomnienia, nadal wysyłają takie posty w świat.

    Ci ktorzy wysylali zostali upomnieni i zarzekaja sie ze usuneli wirusy.
    Zrobilismy to na podstawie logow, ktore Pan podeslal.
    Nie zmienia to faktu ze wirusy, moze Pan nadal dostawac od innych uzytkownikow naszej
    sieci, o ktorych aktualnie nic nie wiemy.
    O ile pewne rzeczy sa w naszej sieci zabronione, o tyle korzystanie z smtp
    innych providerow jest mozliwe. Jesli dostaniemy kolejne logi zareagujemy.

    --
    Dariusz Rubinkiewicz ATS sp.j. PL 26-600 Radom ul. Zeromskiego 75/208
    Sys&Net Admin of :ats internet d...@a...pl tel. (048) 3660030 ext. 30