  • Data: 2002-11-12 07:07:44
    Temat: Re: Jak admini w PL dbają o swoje sieci --> sec.internet.radom
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cóż, Mon, 11 Nov 2002 10:04:16 +0000 (UTC)
    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> pisze:

    > [...] sprobowalbys wyciac komus dostep do Internetu tylko za to, ze
    > ma wirusa w komputerze. Byloby to ostatnie pare dni Twojej pracy.

    Dokładnie... mój szef wysyła też ;) I nie chce mi dać pozamiatać
    swojej windy, "bo lubi outlooka" i "bo potem jak jest antywirus to mu
    maili nie wysyla albo nie odbiera albo je blokuje tak ze odczytac
    ich nie mozna"[1]... ;/ I co ja, jako admin sieci moge zrobić? Nic.
    Zainstaluje mu antywirusa, to mu "nie odbierze" albo "nie wysle",
    zainstaluje na serwerze to "nie wysle" albo "nie dochodzi do mnie" ;)

    Szlag by to trafił... Powinni zamknąć outlokownie ;/
    ==/

    [1] cytaty...
    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]