  • Data: 2002-11-12 14:52:47
    Temat: Re: Jak admini w PL dbają o swoje sieci --> sec.internet.radom
    Od: Dariusz Rubinkiewicz <d...@u...to.ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > Otóż jeden z użytkowników tejże sieci od kilku tygodniu notorycznie
    > wysyła emaile zawierające wirusa. Zwróciłem mu uwagę, a po jego
    > rozweselającej odpowiedzi, zablokowałem go na serwerze.

    Problem w tym ze uzytkownikow, ktorzy maja wirusy, a posiadaja adres p.Poplawskiego
    w skrzynce adresowej Outlooka jest wiecej.

    Pan Poplawski zostal powiadomiony rowniez o tym fakcie.

    Jak rowniez moja ostatnia korespondencja z p.Poplawskim konczyla sie nastepujacym
    zdaniem:

    "Aktualnie przygladam sie z ktorego adresu jest wzmozony ruch smtp, sprawa
    nie jest prosta bo mamy duza ilosc uzytkownikow. A Pan moze zastanowic sie
    ktory z uzytkownikow naszej sieci moze posiadac Panski e-mail w ksiazce
    adresowej Outlooka. Ja jeszcze przesledze logi z dostepu do naszego proxy,
    bo wirus bierze adresy rowniez z bufora przegladarki (moze znajde
    informacje na temat jakiegos uzytkownika, ktory przegladal serwis
    projektf1.com)."

    Tak wiec wcale nie przygladamy sie biernie, choc tak moglo wygladac z
    tego co p. Poplawski wyslal tutaj.

    P.s UTF-8 chyba nie jest obowiazujacym standartem kodowania pl-literek ?

    --
    Dariusz Rubinkiewicz ATS sp.j. PL 26-600 Radom ul. Zeromskiego 75/208
    Sys&Net Admin of :ats internet d...@a...pl tel. (048) 3660030 ext. 30