  • Data: 2002-11-12 07:07:32
    Temat: Re: Jak admini w PL dbają o swoje sieci --> sec.internet.radom
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski wrote:

    > Mam je do bardzo właściwej osoby, do osoby (firmy) od której wirus
    > wychodzi.

    No to bardzo dobrze, tak jak pisalem ("skieruj je do tego, ktory wysyla").
    Tylko siakos mi sie wydawalo, ze masz cos jeszcze do prowajdera lacza.
    Jesli jestem w bledzie, to b. przepraszam.

    > Nie, to Ty próbujesz zupełnie bez sensu zepchnąć odpowiedzialność na
    > jednego z pośredników (serwer SMTP). Cieszę się, że teraz,
    > dostrzegając bezsens obarczania tym pośredników (zamiast źródła), sam
    > już się z tego śmiejesz. :>

    Alez obarcz sobie odpowiedzialnoscia zrodlo (pisze *trzeci* raz: "skieruj je
    do tego, ktory wysyla").
    Albo obarcz pierwszego posrednika -- tego, ktory pierwszy przyjmuje list
    ("admina wlasciwego serwera
    SMTP"). W zadnym wypadku nie czepiaj sie tych, co dostarczaja tylko medium
    (czytaj: prowajdera lacza), a zawartos tego medium nic a nic ich nie
    obchodzi.

    Jak mam pisac, zebys _przeczytal_ (bo zapomniales tym razem) i _zrozumial_ ?

    --
    / premax