  • 31. Data: 2010-09-09 22:17:27
    Temat: Re: Jak Wam podoba się ta ślicznotka?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzychu" i6bi0n$en6$...@n...onet.pl

    > Kolega kiedyś zrobił całą serię takich zdjęć. I nie musiał nawet dotykać PS-a,
    wystarczyło że dotykał ... obiektywu tłustymi
    > paluchami ;-)

    A możesz pokazać te zdjęcia? Jeśli nie, to chyba Twoje wywody są
    niewiele warte. (są prawdziwe sądownie, nadużywając języka PiS)
    Jeśli zaś możesz pokazać -- chętnie pooglądam, bo sam nie chcę
    brudzić obiektywu, nawet takiego, który kosztuje 100 złotych.

    --
    450-600 to (60-80)% . . .
    749 .
    VV Ventolin u . .
    . 739 . 26 .
    ^ . . lipiec 25 . .01 . . .12 .
    20 729 . . . 02 .
    . . . . . . . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 .
    19 724 .25 27 04 06
    P . VVVV VV .19 . . . . r02VV . 13
    . 21 709 . . 05
    E07 101112 17 20 VV . 2728 31 . 08 16VV
    700 VV
    F 08 . 16 VV23 29 m sierpień 1011 15 VV
    690 2324 2829 .01 07
    .-09 13 18 22 24 u
    1718 680 22 30 wrze
    l '.O_' 21 30 c VV
    670 31 sień
    / o.`., 1415 h 07
    660 VV
    m.;\|/.. ......... ........ .....
    ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.654...,,..,,..,,..,,..,,..,,03..,,,,..

  • 32. Data: 2010-09-10 10:22:01
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Kicha, Panie, kicha. Popsute do szpiku.
    > pozdrawiam
    > Sylwester Zarębski

    Witam,
    takie fotki to kasuję w aparacie zaraz po zrobieniu.
    Brak pomysłu na ciekawe zaprezentowanie "modela".

    Pozdrawiam
    Les

  • 33. Data: 2010-09-10 11:08:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Les" 5...@m...goog
    legroups.com

    > Kicha, Panie, kicha. Popsute do szpiku.

    : takie fotki to kasuję w aparacie zaraz po zrobieniu.
    : Brak pomysłu na ciekawe zaprezentowanie "modela".

    Celem tych zdjęć jest... Ukazanie niteczek na płatkach róży. :)
    Chciałem kupić lepszy obiektyw, ale uznałem, że raczej potrzeba
    mi umiejętności korzystania z tych obiektywów, które mam. :)

    Rozmydlenie jest efektem ubocznym moich starań. :)

    Ale może pokaż mi swoje pomysły ciekawego zaprezentowania kwiatów.

    Ponoć róża musi być (obowiązkowo) pochylona. :)
    .
    \ -- takie coś ;)

    (u góry pączek, pochylony w lewą stronę)

    Tak głoszą podręczniki artystycznego ;) malowania farbami i rysowania ołówkami. :)

    -=-

    Prawdę powiedziawszy dla mnie kwiaty mają wartość nie na zdjęciach, ale w wazonie. :)
    Ale jakieś wyzwanie jest -- ostre ukazanie niteczek.

    A że przy okazji (mając dosyć ostrzenia) zrobi się coś takiego... :)

    Ogólnie moim zdaniem o urodzie decyduje użyteczność.
    Jeśli coś jest użyteczne, jest i ładne. :)

    Gruba kobieta w roli kucharki może jest ładna, ale
    w roli reproduktorki już niekoniecznie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 34. Data: 2010-09-10 15:36:18
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 10 Sep 2010 00:17:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > "Krzychu" i6bi0n$en6$...@n...onet.pl
    wystarczyło że dotykał ... obiektywu tłustymi
    > A możesz pokazać te zdjęcia? Jeśli nie, to chyba Twoje wywody są
    > niewiele warte. (są prawdziwe sądownie, nadużywając języka PiS)

    A twoje są coś warte? Chciałeś usłyszeć zdanie, otrzymałeś je, teraz
    przełknij jak mężczyzna i... idź robić lepsze zdjęcia.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 35. Data: 2010-09-10 16:19:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sylwester Zarębski" 1c3mwm2ii70og$.x4qzzbssc4r4$....@4...net

    > A twoje są coś warte? Chciałeś usłyszeć zdanie, otrzymałeś je, teraz
    > przełknij jak mężczyzna i... idź robić lepsze zdjęcia.

    Przełknąłem (łyk herbaty) ale nie widzę tych zdjęć z popaćkanych obiektywów.
    Uważałeś, że moim zdaniem ta różyczka jest jakoś piękna? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 36. Data: 2010-09-11 12:23:54
    Od: q...@o...pl

    > Tym jednym postem -- dziękuję wszystkim za wyrażenie ich opinii. :)
    > Ja także nie lubię takich rozmyć, ale zastanawiałem się nad tym,
    > czy tylko ja. :)

    Czyli to takie badania socjologiczne...
    Następnym razem do takich badań możesz dać zdjęcie np. stolca.

> [...]
    > Oczywiście z pewnymi zastrzeżeniami --
    > na ścianie budynku trzeba wyraźnie pokazać detale typu tabliczka
    > czy ozdobny kinkiet, zaś reflektor samochodowy powinien pokazać swoją
    > fakturę (wiwat tanie sklepy, których reklamy aż kłują taką
    > wyrazistością) ale nie powinny pokazywać takie zdjęcia brudu
    > (na ścianie czy reflektorze) lub zadrapań (na tym ostatnim) jak
    > i portret nie musi pokazywać porowatości skóry, lekkiego owłosienia twarzy
    > dziewczyny czy pryszczy lub przekrwienia oczu -- czy to na siatkówce,
    > czy na białkówce... :) (oczy więc powinny być czarno-białe

    To już nie tylko socjologia, ale wręcz filozofia.

  • 37. Data: 2010-09-11 12:37:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <q...@o...pl> 7...@n...onet.pl

    > Czyli to takie badania socjologiczne...
    > Następnym razem do takich badań możesz dać zdjęcie np. stolca.

    Dlaczego żadna łajza nie podpisuje się swoim rodowym ;)
    nazwiskiem? Dlaczego w necie łajzy pokazują swoje prawdziwe
    oblicza, podczas gdy na co dzień udają świętoszków?

    Podpisz się -- niech kumple z osiedla, z pracy,
    ze szkoły itd. wiedzą, z kim mają do czynienia. :)
    Może jesteś znaną i poważaną osobą? Niech znajomi wiedzą, z kim mają do czynienia. :)
    Po co mają stracić w życiu wiele tak, jak ja straciłem dzięki duchownym i ich
    pupilowi,
    Jerzemu Kopani? Gdyby Kopania (Ozorowski i inni) pokazali uczciwie, kim są, unikałbym
    ich. Ty jesteś takim samym człowiekiem jak Ozorowski czy Kopania. Niech każdy, kto
    Ciebie zna osobiście, wie o tym, kim jesteś, i jaki jesteś. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 38. Data: 2010-09-11 19:56:31
    Od: q...@o...pl

    > Dlaczego żadna łajza (...)

    Źle mnie zrozumiałeś. Pisząc o "stolcu" nie miałem zamiaru robić aluzji do
    obiektu Twojej fotografii.

    Wydawało mi się jednak, że byłby jest to dobry pomysł do Twoich analiz na
    temat "mnie się to nie podoba, ale prowadzę badania czy innym również". Do tego
    osiągnąłbyś większą trafność gustów innych z gustem własnym niż w przypadku
    zdjęcia, które zapodałeś.
    pozdrawiam,

  • 39. Data: 2010-09-11 21:12:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <q...@o...pl> 7...@n...onet.pl

> [...]

    > Do tego osiągnąłbyś większą trafność gustów innych z gustem własnym niż

    Zrozumiałem dobrze -- na co dzień udajesz porządnego, podczas
    gdy jesteś zwykłą łajzą. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'