eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak Plus robi sobie jaja z klientów - ostrzeżenieRe: Jak Plus robi sobie jaja z klientów - ostrzeżenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Kriss" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak Plus robi sobie jaja z klientów - ostrzeżenie
    Date: Mon, 23 Jan 2012 00:05:54 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <jfi4oi$72u$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4f19bf84$1@news.home.net.pl>
    <b...@s...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: user-164-127-217-246.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1327273554 7262 164.127.217.246 (22 Jan 2012 23:05:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Jan 2012 23:05:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1023861
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b32a94ca-fda0-4071-83ec-4b6fd22941b1@s7g2000vby
    .googlegroups.com...
    >Ja chyba bezwiednie nogami tydzień temu zagłosowałem. Po raz pierwszy
    >po wielu latach abonamentu w Plusie, przy przedłużaniu umowy uderzyłem
    >głową w mur. Nie, to nie - przeniesienie numeru do innego Operatora
    >trwa 1-2 dni i nic nie kosztuje.

    Numer w + gsm miałem od listopada 1996 roku. Czyli z czasów gdy się było w
    pierwszej 10.000 klientów. Żyłem z plusem za pan brat przez wiele wiele lat.
    Od czerwca jestem w play. Czemu? Po pierwsze, za 2/3 tego co w plusie mam 3x
    więcej rozmów i giga internetu. Ale nie to zwyciężyło. Zwyciężyła niemoc
    operatora w utrzymaniu klienta. Dzwoni paniusia i mówi że przygotowali
    ofertę. Dostaję te ofertę po 18 miechach od poprzedniego przedłużenia.
    Oferta na 30 miesięcy i denne warunki. Słuchawki (przy abonamentach na 2
    numery za 250 zł brutto) zaproponowali w cenach podobnych do allegro.
    Żenada. Olałem. Mówie - poczekam na 3 mies. przed koncem umowy. Pies z
    kulawą nogą nie zadzwonił. Sam się pofatygowałem. Skontaktowała się ze mną
    paniusia z departamentu utrzymania klienta i obiecała przedstawić fajną
    umowe przedłużeniową. Po miesiącu czekania i kilkukrotnych mailach /
    telefonach o przyśpieszenie stworzenia oferty poszedłem do play. Od ręki
    podpisałem umowę, przeniosłem numer i wypowiedziałem umowę. Dopiero wtedy
    raczyła panienka zadzwonić z ofertą. Niestety po mojej propozycji opłacenia
    przez polkomtel kary umownej w play'u dali sobie spokój. Do plusa raczej nie
    wrócę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: