  • Data: 2012-01-22 23:05:54
    Temat: Re: Jak Plus robi sobie jaja z klientów - ostrzeżenie
    Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b32a94ca-fda0-4071-83ec-4b6fd22941b1@s7g2000vby
    .googlegroups.com...
    >Ja chyba bezwiednie nogami tydzień temu zagłosowałem. Po raz pierwszy
    >po wielu latach abonamentu w Plusie, przy przedłużaniu umowy uderzyłem
    >głową w mur. Nie, to nie - przeniesienie numeru do innego Operatora
    >trwa 1-2 dni i nic nie kosztuje.

    Numer w + gsm miałem od listopada 1996 roku. Czyli z czasów gdy się było w
    pierwszej 10.000 klientów. Żyłem z plusem za pan brat przez wiele wiele lat.
    Od czerwca jestem w play. Czemu? Po pierwsze, za 2/3 tego co w plusie mam 3x
    więcej rozmów i giga internetu. Ale nie to zwyciężyło. Zwyciężyła niemoc
    operatora w utrzymaniu klienta. Dzwoni paniusia i mówi że przygotowali
    ofertę. Dostaję te ofertę po 18 miechach od poprzedniego przedłużenia.
    Oferta na 30 miesięcy i denne warunki. Słuchawki (przy abonamentach na 2
    numery za 250 zł brutto) zaproponowali w cenach podobnych do allegro.
    Żenada. Olałem. Mówie - poczekam na 3 mies. przed koncem umowy. Pies z
    kulawą nogą nie zadzwonił. Sam się pofatygowałem. Skontaktowała się ze mną
    paniusia z departamentu utrzymania klienta i obiecała przedstawić fajną
    umowe przedłużeniową. Po miesiącu czekania i kilkukrotnych mailach /
    telefonach o przyśpieszenie stworzenia oferty poszedłem do play. Od ręki
    podpisałem umowę, przeniosłem numer i wypowiedziałem umowę. Dopiero wtedy
    raczyła panienka zadzwonić z ofertą. Niestety po mojej propozycji opłacenia
    przez polkomtel kary umownej w play'u dali sobie spokój. Do plusa raczej nie
    wrócę.