  • 21. Data: 2010-05-09 13:21:30
    Temat: Re: Jadę prosto, ale w prawo ;)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 07 May 2010 17:58:50 +0200, Rafal napisał(a):

    > Chodzi Ci zapewne o to miejsce:
    > http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=katowice&Submit
    =Szukaj&long=19.048624699999998&lat=50.2643223&type=
    2&scale=1a&svActive=false
    > wersja skrócona:
    > http://tiny.pl/htx4p
    >
    > A dokładniej miejsce gdzie znajduje się ta biała ciężarówka.
    > Sprawa jest oczywista. To skrzyżowanie to prawie zwyczajna kończynka,
    > jadąc w prawo zmieniasz pas ruchu i należy to sygnalizować.
    > Jednak na logikę patrząc, krzywdy nikomu nie zrobisz jak kierunkowskazu
    > nie dasz. Jak sam zauważyłeś, w tym miejscu każdy jeździ jak chce.

    To dziwne, ale albo jestem niewyspany jak tamtędy jeżdżę z rana, albo te
    znaki poziome przemalowali, odwrotnie, tak że droga biegnąca w lewo ma
    znaki "prosto", a ta co jedzie prosto (z białą ciężarówką) ma znaki "w
    prawo"...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 22. Data: 2010-05-09 13:22:35
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 8 May 2010 11:03:02 +0200, Bydlę napisał(a):

    =Szukaj&long=19.048624699999998&lat=50.2643223&type=
    2&scale=1a&svActive=false
    > wersja

    =Szukaj&long=18.98334605&lat=50.2693175&type=2&scale
    =1b&svActive=false
    > wersja

    > Gdzie na waszych przykładach spełnione są warunki opisane przez Kapsla?
    > Tzn. gdzie tam jest droga odbijająca _na prawo_ ze znakami _na wprost_?
    > A gdzie jest ta droga biegnąca _w lewo_ z namalowanym _znakiem na
    > wprost_, a kierująca się _na prawo_?
    >
    > (zwłaszcza ten drugi opis mnie zaciekawił i czekam na zdjęcie tej drogi
    > biegnącej jednocześnie w lewo i prawo)

    To jest to rozwidlenie, które podał Rafał, ale jak opisałem, coś mi się tam
    te znaki nie zgadzają, wg tego co pamiętam. Wtedy mój wątek byłby bez sensu
    :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 23. Data: 2010-05-09 13:22:56
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-09 13:15, Kapsel pisze:

    > Biegnie :)

    Obie formy są poprawne. Ulica też może lecieć i się ciągnąć.

  • 24. Data: 2010-05-09 13:23:30
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 08 May 2010 19:28:59 +0200, marjan napisał(a):

    > Może o coś takiego naszemu Alfa-Romanowi chodziło?

    Goń się ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 25. Data: 2010-05-10 18:57:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kapsel w <news:myhriouff1qo.dlg@kapselek.net>:

    > To może spróbuję tak:
    > http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoc
    ode=&q=katowice+&sll=50.226563,19.050293&sspn=0.1278
    32,0.363235&ie=UTF8&hq=&hnear=Katowice,+%C5%9Al%C4%8
    5skie&ll=50.264628,19.048721&spn=0.001996,0.005676&t
    =h&z=18
    > jadę sobie od prawej strony Roździeńskiego i ta główna droga skręca w lewo.

    Znaki poziome są jasne -- kontynuujesz Roździeńskiego (to chyba w kierunku
    Spodka jest?) jedziesz prosto, kontynuujesz S86 skręcasz w lewo (na Cieszyn)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2010-05-16 02:22:10
    Od: Adas Miauczynski <a...@g...com>

    On 7 Maj, 14:34, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > przy zjeździe do tunelu trochę bajzel jest.
    >
    > Co robić, sygnalizować skręt wg znaków poziomych, czy olewać?

    Ja ma dokładnie takie same odczucia w tym miejscu:
    http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=ing&loc=katowice&
    Submit=Szukaj&long=19.01883305&lat=50.2652916&type=2
    &scale=1b&svActive=false

    Mam na myśli lewy pas - ten na którym znajduje się biały van. Jestem
    chyba jedyną osobą, która włącza prawy kierunkowskaz gdy przejeżdzam
    przez to skrzyżowanie chcą dojechać do ronda (a nie zjechać do
    tunelu). Zresztą co bardziej odważni potrafią z prawego pasa
    przeskoczyć na zjazd w kierunku tunelu :-)

  • 27. Data: 2010-05-16 17:41:51
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Adas Miauczynski wrote:

> [...]
    > chyba jedyną osobą, która włącza prawy kierunkowskaz gdy przejeżdzam
    > przez to skrzyżowanie chcą dojechać do ronda (a nie zjechać do

    A co w tym dziwnego?
    Zmieniasz pas, to włączasz.
    Masz skręt w lewo, skrzyżowanie, jazdę na wprost i rozwidlenie pasa.
    Jedziesz na prawo z lewego pasa, to sygnalizujesz.
    Proste.

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2010-05-16 20:50:39
    Od: Adas Miauczynski <a...@g...com>

    On 16 Maj, 17:41, Bydlę <b...@b...com> wrote:

> [...]
    > Masz skręt w lewo, skrzyżowanie, jazdę na wprost  i rozwidlenie pasa.
    > Jedziesz na prawo z lewego pasa, to sygnalizujesz.

    Dziwne jest to, że tylko jak sygnalizuję :-) Pozostali kierowcy
    dojeżdżając do rozwidlenia nigdy nie włączają kierunkowskazu.

    --
    AM

  • 29. Data: 2010-05-17 17:10:43
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Adas Miauczynski wrote:

    > Dziwne jest to, że tylko jak sygnalizuję :-)

    Och, to - nieznajomość zasad sygnalizowania - norma.
    Niesteyt...
    ;(

    > Pozostali kierowcy
    > dojeżdżając do rozwidlenia nigdy nie włączają kierunkowskazu.

    A wezwana policja stwierdzi "...znikomą społeczną szkodliwość...",
    bo nie da się z tego wyciągnąc tylu pieniędzy, co ze stania z radarem w
    krzakach.

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2010-05-17 17:37:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Adas Miauczynski w
    ba.googlegroups.com>:

> [...]

    > chyba jedyną osobą, która włącza prawy kierunkowskaz gdy przejeżdzam
    > przez to skrzyżowanie chcą dojechać do ronda (a nie zjechać do

    A gdy chcesz pojechać tunelem, to jak sygnalizujesz?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]