  • Data: 2010-05-09 13:22:35
    Temat: Re: Jadę prosto, ale w prawo ;)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 8 May 2010 11:03:02 +0200, Bydlę napisał(a):

> [...]
    =Szukaj&long=19.048624699999998&lat=50.2643223&type=
    2&scale=1a&svActive=false
    > wersja

    =Szukaj&long=18.98334605&lat=50.2693175&type=2&scale
    =1b&svActive=false
    > wersja

    > Gdzie na waszych przykładach spełnione są warunki opisane przez Kapsla?
    > Tzn. gdzie tam jest droga odbijająca _na prawo_ ze znakami _na wprost_?
    > A gdzie jest ta droga biegnąca _w lewo_ z namalowanym _znakiem na
    > wprost_, a kierująca się _na prawo_?
    >
    > (zwłaszcza ten drugi opis mnie zaciekawił i czekam na zdjęcie tej drogi
    > biegnącej jednocześnie w lewo i prawo)

    To jest to rozwidlenie, które podał Rafał, ale jak opisałem, coś mi się tam
    te znaki nie zgadzają, wg tego co pamiętam. Wtedy mój wątek byłby bez sensu
    :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net