  • Data: 2010-05-09 13:21:30
    Temat: Re: Jadę prosto, ale w prawo ;)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 07 May 2010 17:58:50 +0200, Rafal napisał(a):

    > Chodzi Ci zapewne o to miejsce:
    > http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=katowice&Submit
    =Szukaj&long=19.048624699999998&lat=50.2643223&type=
    2&scale=1a&svActive=false
    > wersja skrócona:
    > http://tiny.pl/htx4p
    >
    > A dokładniej miejsce gdzie znajduje się ta biała ciężarówka.
    > Sprawa jest oczywista. To skrzyżowanie to prawie zwyczajna kończynka,
    > jadąc w prawo zmieniasz pas ruchu i należy to sygnalizować.
    > Jednak na logikę patrząc, krzywdy nikomu nie zrobisz jak kierunkowskazu
    > nie dasz. Jak sam zauważyłeś, w tym miejscu każdy jeździ jak chce.

    To dziwne, ale albo jestem niewyspany jak tamtędy jeżdżę z rana, albo te
    znaki poziome przemalowali, odwrotnie, tak że droga biegnąca w lewo ma
    znaki "prosto", a ta co jedzie prosto (z białą ciężarówką) ma znaki "w
    prawo"...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net