  • 1. Data: 2011-10-08 18:32:12
    Temat: Ja nikogo nie wyprzedzałem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Od czasu do czasu przeglądam te materiały z "Jedź bezpiecznie" i zawsze
    trafi się jakiś jelonek. "Ale ja nikogo nie wyprzedzałem... ja jechałem
    pierwszy i za mną jechali, no" -- super, gość nie wie, co się działo 30
    sekund wcześniej i jeszcze się bezczelnie śmieje -- skąd się takie betony
    biorą? Od 7:00:
    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/akcja-policji-na-ulicach-dabrowskiej-i-meiss
    nera-2-x-2011/5394610

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 2. Data: 2011-10-08 20:50:12
    Temat: Re: Ja nikogo nie wyprzedzałem
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Od czasu do czasu przeglądam te materiały z "Jedź bezpiecznie" i zawsze

    niestety większość kierowców to debile, a do tego niewychowane bydlaki.
    Piesi mają rację.

  • 3. Data: 2011-10-08 21:42:58
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

> [...]
    e/wideo/akcja-policji-
    na-ul
    > icach-dabrowskiej-i-meissnera-2-x-2011/5394610

    e tutaj to jednak "bez jaj", mandatu lepiej nie przyjąć
    wyprzedził go w zasadzie po a widoczność miał 100% na całe
    przejście i dookoła pusto.

    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-10-08 22:04:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 8 Oct 2011 19:42:58 +0000 (UTC), Michał

    > e tutaj to jednak "bez jaj", mandatu lepiej nie przyjąć
    > wyprzedził go w zasadzie po a widoczność miał 100% na całe
    > przejście i dookoła pusto.

    Abstrahując od faktu, że bardziej chodziło mi o reakcję kolesia, który
    kompletnie nie ogarnia tego co robił chwilę wcześniej, to wyprzedził "eLkę"
    praktycznie w momencie przekraczania P-14. ponadto, wbrew temu co
    napisałeś, do przejścia zbliżali się jednak piesi, w tym dziecko. Jesteś
    wybrany z rzędu ślepych, czy z głupich?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-10-08 22:28:41
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Abstrahując od faktu, że bardziej chodziło mi o reakcję kolesia, który
    > kompletnie nie ogarnia tego co robił chwilę wcześniej, to wyprzedził "eLkę

    aj, bo to tylko Lka.

    > praktycznie w momencie przekraczania P-14. ponadto, wbrew temu co
    > napisałeś, do przejścia zbliżali się jednak piesi, w tym dziecko. Jesteś
    > wybrany z rzędu ślepych, czy z głupich?

    Nic takiego nie widzę na tym filmie, nie trzeba się zatrzymywać,
    jest 100% bezpiecznie - chyba jednak jeździmy inaczej

  • 6. Data: 2011-10-08 22:41:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > e tutaj to jednak "bez jaj", mandatu lepiej nie przyjąć
    > wyprzedził go w zasadzie po a widoczność miał 100% na całe
    > przejście i dookoła pusto.

    to Ty weź oglądnij to jeszcze raz i wtedy pogadamy.

    ps. poza tym zupelnie bez znaczenia jest widoczność i obecnoć pieszych w
    obrębie przejścia.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-10-08 22:46:10
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > to Ty weź oglądnij to jeszcze raz i wtedy pogadamy.
    >
    > ps. poza tym zupelnie bez znaczenia jest widoczność i obecnoć pieszych w

    ale gdzie jest problem ?

  • 8. Data: 2011-10-08 22:53:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.10.2011 18:32, Myjk pisze:
    > Od czasu do czasu przeglądam te materiały z "Jedź bezpiecznie" i zawsze
    > trafi się jakiś jelonek. "Ale ja nikogo nie wyprzedzałem...
    ale czy to tak ciężko zrozumieć, ze dla gościa wyprzedzanie to
    procedura: lusterko, lewy migacz, kierownica, pedał gazu.... On tego nie
    zrobił. Poprostu jechał równolegle z innym pojazdem, który akurat
    postanowił zwolnić.
    JEst to głupi przepis, może źle napisałem. egzekwowanie tego przepisu w
    taki sposób jest głupie. W tym konkretnym przypadku, czy razem 2 auta
    przejechały przez przejście czy też była pomiedzy nimi różńica 2m i
    3km/h - nic nie zmienia.

    ToMasz

    PS

    reszczei kierowców sie należało. żeby jechać 88 (licznik wskaże wiecej
    niż 90,) na 50 i niewiedzieć? trzeba być... naperwno nie kierowcą

  • 9. Data: 2011-10-08 22:58:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-10-2011 22:04, Myjk pisze:

    > Abstrahując od faktu, że bardziej chodziło mi o reakcję kolesia, który
    > kompletnie nie ogarnia tego co robił chwilę wcześniej, to wyprzedził "eLkę"

    Dokładnie. To są głupki, które kompletnie nie ogarniają tego co się
    dzieje na drodze. Podobnie jak w przypadku filmu z wjazdem na pasy który
    niedawno wrzucałem. Może odrobina refleksji po otrzymaniu mandatu
    uratuje życie jakiemuś pieszemu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 10. Data: 2011-10-08 23:04:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > ale gdzie jest problem ?

    w wyprzedzaniu na przejsciu dla pieszych. PoRD mówi wyraźnie, ze tego robic
    nie wolno.