  • 31. Data: 2011-10-12 19:11:21
    Temat: Re: Ja nikogo nie wyprzedzałem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Wednesday, October 12, 2011, 6:55:15 PM, you wrote:

    >>> http://www.wykop.pl/link/905943/matka-z-coreczka-pot
    racone-na-przejsciu-dla-pieszych-18/
    > Lepsza jest przemiana czarnych nieprześwitujących getrów w prześwitujące
    > rajstopy

    Może ja ślepy jestem, ale ona jest w rajstopach od początku. Po prostu
    inaczej wygladaja w cieniu płaszczyka a inaczej wyciągnięte na swiatło
    dzienne.

    Natomiast dziwi mnie co innego - omijanie miejsca wypadku przez
    nagrywającego i obecność milicji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-10-12 22:19:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Oct 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Natomiast dziwi mnie co innego - omijanie miejsca wypadku przez
    > nagrywającego

    Widać że to jest komunikacja miejsca - autobus lub trolejbus
    (są wysięgniki dla trakcji co coś takiego sugeruje).
    Poza pytaniem do pasażerów "czy tu jest lekarz" wiele zrobić
    nie mógł - a jako świadek był "oczywisty".

    > i obecność milicji.

    Że akurat dwa radiowozy naraz? (drugi na pasie z przeciwka, akurat
    się mijają w momencie wypadku ze sprawcą) - IMVHO "przypadki chodzą
    po ludziach".

    pzdr, Gotfryd