  • 61. Data: 2016-11-13 20:18:17
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Jak nie mial szansy? On nie widzial bo nie patrzyl. Okolo trzech sekund trwa
    od wlaczenia swiatel cofania do stukniecia. Przez trzy sekundy samochodem co
    ma silnik 400 koni mozna byc od startu 30 metrow dalej. Zauwazyl ze cos jest
    nie ten teges na cwierc sekundy przed stuknieciem bo wtedy sie zatrzymal.
    ---
    Ale od włączenia sygnalizacji do znalezienia się w sytuacji kolizyjnej już
    mniej. Co z tego, że by się zatrzymał jak i tak by go stuknął. Nie wiem ile
    dokładnie, ale ... są jeszcze inne rzeczy do obserwacji to co się dziwić, że
    nie zauważył.

  • 62. Data: 2016-11-13 20:22:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    400 koni mozna byc od startu 30 metrow dalej. Zauwazyl ze cos jest nie ten teges na
    cwierc sekundy przed stuknieciem bo wtedy sie zatrzymal.

    a potem się obudziłeś

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2016-11-13 20:45:33
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-13 o 20:22, masti pisze:

> [...]
    400 koni mozna byc od startu 30 metrow dalej. Zauwazyl ze cos jest nie ten teges na
    cwierc sekundy przed stuknieciem bo wtedy sie zatrzymal.

    za dużo kreskówek się kurczak naoglądał :D

    a.

  • 64. Data: 2016-11-13 20:45:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z filmu wychodzi ze okolo trzech sekund od wlaczenia swiatel do stukniecia. Tam jeden
    i drugi nie patrzyl. To na logike nie patrzenie im sie zbilansowalo i zostaje
    rozwazac ktory i jak byl na innym prawie. W takiej sytuacji jaka jest na filmie jak
    by kierowca audi widzial ze na niego tylem jedzie osobowe kombi to instynkt
    samozachowawczy by nakazal zrobienie czegokolwiek a nie czekanie na uderzenie. Tylko
    ten instynkt nie dziala jak nie widzi sie zagrozenia.

  • 65. Data: 2016-11-13 21:01:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 12 Nov 2016 13:40:21 -0800 (PST), w
    <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Ja bym Ci nie podpisal. Wlaczales sie do ruchu. Masz przepuscic wszystkich z
    cofajacymi wlacznie. Poza tym powinienes sie trzymac jak najblizej swojej prawej
    strony a Ty wjechales na jego pas ruchu.

    Masz zaburzone postrzeganie rzeczywistości. Ale to wiadomo.

  • 66. Data: 2016-11-13 22:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Oni tam sa razem winni tylko roznie wina sie liczy. Obydwaj byli slepi
    > jak krety. Z tym ze jeden kret pomykal glownym korytarzem a w tym
    > samym czasie inny kret na plecy mu spadl.

    Kogutku, naprawde w tej sytuacji zachowałbys sie inaczej niz megrims? Jak?
    Dłuzej byś czekał az kombi dalej odjedzie? Wycofałbys nerwowo na poprzednio
    zajmowane miejsce tylko dlatego ze kombi wrzuciło wsteczny? A mozej eszcze
    cos innego bys zrobił?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 67. Data: 2016-11-13 22:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja bym nie podpisal oswiadczenia ze moja wina. Niech by wzywal policje
    > i jak by chcieli mi przypisac odpowiedzialnosc za zdarzenie to bym
    > poprosil o skierowanie sprawy do sadu. Ten z kombi jest do ukarania
    > ale nie za to ze jest sprawca zdarzenia.

    Miałbys do tego prawo.
    Ostatnio tez taki jeden stwierdził, ze woli zawołać policje. Tłumaczenia,
    ze nic mu to nie da i ze dodatkowo dostanie mandat nic nie pomogły.
    I oczywiście dokładnie tak to się skonczyło :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 68. Data: 2016-11-13 22:10:06
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 12.11.2016 o 21:20, megrims pisze:
    > Dawno mnie nie było.

    Spotkanie pokoleń :D

    B4 vs ...a nie, 8V to nawet nie Bxx, to nawet nie jest pełnoprawne audi
    (silnik w poprzek :P )

    Co cie kurwa podkusiło, na turbo-golfa? :D:D

    Gość ci przyjebał - bo jest gapą - i za to mu piętno. OC, procedura, nie
    rób scen.

    Parę razy cie na grupie głaskałem po łebku, bo doceniam w pewnym sensie
    takich gosci: mam kasę, potrafię się nia cieszyć - OK. Z czegoś klasa
    średnia musi wyrosnąć, ALE:

    ode mnie masz masz osobiste piętno za bucowate i chamskie parkowanie w
    miejscu do tego nie przeznaczonym.
    Jakim kmiotem trzeba być, żeby tak parkować? Nózek nie masz? Jakoś na
    video nie widać niebieskiego znaczka na szybie. Nie zdążyłeś nakleić?

  • 69. Data: 2016-11-13 22:24:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat z parkowaniem sie przypierdalasz. Napisal ze to wykupione przez myjnie miejsce
    parkingowe.

  • 70. Data: 2016-11-13 22:25:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-11-13 o 22:10, Scobowski pisze:
    > ode mnie masz masz osobiste piętno za bucowate i chamskie parkowanie w
    > miejscu do tego nie przeznaczonym.
    Może wykupił sobie kopertę. :-)

    Robert