  • 51. Data: 2016-11-13 17:25:26
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wyjechal by metr i ten cofajacy by go ominal. A jak by zatrzymal sie i jak tamten
    fizycznie zaczal jechac zaczal by trabic to byla by pelnia szczescia.

  • 52. Data: 2016-11-13 17:29:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To Twoje zdanie, wiesz ze wrzatek szybciej zamarza niz zimna woda? Na logike to nie
    jest mozliwe.

  • 53. Data: 2016-11-13 17:50:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > To Twoje zdanie, wiesz ze wrzatek szybciej zamarza niz zimna woda? Na logike to nie
    jest mozliwe.

    a bąk lata choć nie powinien.
    jeszcze jakieś mądrości od czapy?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2016-11-13 18:14:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To Twoje zdanie, wiesz ze wrzatek szybciej zamarza niz zimna woda? Na
    > logike to nie jest mozliwe.

    Nie, to nie jest moje zdanie.
    To zdanie przepisów.

    Tak, widziałem film o zamarzajacym wrzatku na mrozie.
    Ale chyba z tego ze jeda rzecz jest nieintuicyjna nie wyciagasz wniosku ze
    wszystko jest odwrotne z logika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 55. Data: 2016-11-13 18:42:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja bym nie podpisal oswiadczenia ze moja wina. Niech by wzywal policje i jak by
    chcieli mi przypisac odpowiedzialnosc za zdarzenie to bym poprosil o skierowanie
    sprawy do sadu. Ten z kombi jest do ukarania ale nie za to ze jest sprawca zdarzenia.

  • 56. Data: 2016-11-13 18:57:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Rownie dobrze mogłbyś wyjechac z podporzadkowanej i stanac na srodku
    > skrzyzowania. A pozniej tlumaczyć się, ze ktos w ciebie wjechal a ty
    > stales! Albo czy nie mial hamulcow albo oczu, ze nie widzial?
    > ---
    > No przecież tak jest.

    Jest tak. Włączający ustąpił pierwszeństwa będącemu w ruchu (co widać w
    sekundach od 00-02).
    ---
    Ok, ja Ci tylko mówię, że akurat jak już stoisz na skrzyżowaniu to
    pierwszeństwo nie ma nic do wiatraka. Nie podejmuję analizy żadnych
    historyjek.

  • 57. Data: 2016-11-13 19:18:03
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 13.11.2016 o 15:55, Irokez pisze:
    > Ja tu widzę próbę wyłudzenia odszkodowania

    Na zasadzie, że ten z tyłu zawsze winny?

    --
    Alf/red/

  • 58. Data: 2016-11-13 19:40:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Wyjechal by metr i ten cofajacy by go ominal. A jak by zatrzymal sie i jak
    tamten fizycznie zaczal jechac zaczal by trabic to byla by pelnia szczescia.
    ---
    W sumie zgadzam się, że jest winny :-) nieustąpienia pierwszeństwa. Bardzo
    subtelne, po tym jak wyjechał metr powinien był powstrzymać się od dalszej
    jazdy (praktycznie zatrzymał się, ale ruszył dalej) bo wtedy właśnie zaczyna
    się sygnalizacja cofania. Za dużo szansy na zauważenie nie miał, ale w tym
    momencie nie chodzi o winę tylko o sam fakt nieustąpienia.

    I oczywiście cofający jest winny, ale z innego przepisu, więc

    powiedzmy, że 50:50 :-)

    Oczywiście może być jeszcze tak, że odpowiednie przepisy są jednak w jakiejś
    relacji do siebie np ważniejsze jest ustąpienie przy cofaniu a nie włączaniu
    się, przyjąłem że równej wagi są

  • 59. Data: 2016-11-13 20:02:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oni tam sa razem winni tylko roznie wina sie liczy. Obydwaj byli slepi jak krety. Z
    tym ze jeden kret pomykal glownym korytarzem a w tym samym czasie inny kret na plecy
    mu spadl.

  • 60. Data: 2016-11-13 20:14:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie mial szansy? On nie widzial bo nie patrzyl. Okolo trzech sekund trwa od
    wlaczenia swiatel cofania do stukniecia. Przez trzy sekundy samochodem co ma silnik
    400 koni mozna byc od startu 30 metrow dalej. Zauwazyl ze cos jest nie ten teges na
    cwierc sekundy przed stuknieciem bo wtedy sie zatrzymal.