  • 71. Data: 2016-11-13 23:26:59
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Nie twierdze ze mi sie takie rozwiazanie podoba. Tak bylo w programie.
    > Winnym okazal sie wyjezdzajacy z bramy. Policjant dal mu szanse, jesli wskaze gdzie
    ten drugi zrobil cos czego nie wolno bylo mu zrobic to uzna ze cofajacy jest winny
    stluczki.
    > Kluczowe dla policjanta bylo ze jadacy mial pierwszenstwo. W obydwu przypadkach dla
    mnie jest jeden punkt wspolny.

    Nie zrozumiałeś tego, ale sytuacja jest od połowy zdarzenia inna.

    Pierwszeństwo jadący drogą skonsumował jak przejechał obok wyjazdu z
    bramy, podobnie jak ten na parkingu. Później problem jest już inny,
    cofający był po prawej stronie wyjeżdżającego z bramy więc miał
    pierwszeństwo z innego paragrafu.

    Na parkingu sytuacja była odwrotna. To rs3 było po prawej stronie
    cofającego więc winne jest kombi.
    A poza tym można się przyczepić, że facet z kombi popełnił wykroczenie
    nie zapalając kierunkowskazu gdy chciał się zatrzymać z przyczyny nie
    wynikającej z warunków ruchu, czym też mógł zmylić wszystkich
    pozostałych na parkingu.

  • 72. Data: 2016-11-13 23:39:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawa teze postawiles. Taka ze jesli wyjezdzajacy z bramy bedzie z prawej strony
    jadacego ulica to wyjezdzajacy ma pierwszenstwo.

  • 73. Data: 2016-11-13 23:42:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 13.11.2016 o 23:26, t-1 pisze:
    > facet z kombi popełnił wykroczenie
    > nie zapalając kierunkowskazu gdy chciał się zatrzymać z przyczyny nie
    > wynikającej z warunków ruchu

    Geniusz, no po prostu geniusz!
    Gdybyś przytoczył odpowiedni zapis w PoRD, to nie uznałbym cię za kretyna.
    Niestety, cała masa takich kretynów jeździ po drogach przez dłuższy czas
    bezkarnie. :/
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 74. Data: 2016-11-13 23:51:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-13 o 22:10, Scobowski pisze:

    > ode mnie masz masz osobiste piętno za bucowate i chamskie parkowanie w
    > miejscu do tego nie przeznaczonym.

    Z czego wynika, że nie może tam parkować?

    > Jakim kmiotem trzeba być, żeby tak parkować? Nózek nie masz? Jakoś na
    > video nie widać niebieskiego znaczka na szybie. Nie zdążyłeś nakleić?

    To nie jest miejsce parkingowe dla niepełnosprawnych więc niebieska
    karta parkingowa nie jest potrzebna.

  • 75. Data: 2016-11-14 00:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

> [...]
    > nie zapalając kierunkowskazu gdy chciał się zatrzymać z przyczyny nie
    > wynikającej z warunków ruchu, czym też mógł zmylić wszystkich

    Panowie, o czym wy mmowicie, te wszystkie przepisy nijak maja sie do tego,
    ze w kogos wjezdzac po prostu nie wolno chocby nie wiem jakie przepisy
    złamał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 76. Data: 2016-11-14 00:04:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

[...]
    ---
    Kolejna twoja chamska wypowiedź

  • 77. Data: 2016-11-14 00:05:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-13 o 23:42, Akarm pisze:

> [...]
    > Niestety, cała masa takich kretynów jeździ po drogach przez dłuższy czas

    Żartowałem.

  • 78. Data: 2016-11-14 00:12:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 14.11.2016 o 00:05, t-1 pisze:
    > Żartowałem.

    Jeden taki żartowniś - kogutek, już wystarczy.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 79. Data: 2016-11-14 02:18:21
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Po co wymyslasz. Masz film, nic nie stalo. Przejechal czerwony i sie
    > zatrzymal. W tym czasie drugi czerwony zaczal wlaczac sie do ruchu. Jak
    > wyjechal z metr do przodu to ten co sie zatrzymal zaczal cofac.

    No właśnie : "Po co wymyslasz. Masz film,"
    Piszesz nieprawdę.
    Gdy włączyły się światła cofania, to pół samochodu
    juz było na jezdni.

  • 80. Data: 2016-11-14 02:20:07
    Od: "Rey48" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Od momentu wlaczenia sie swiatel cofania w samochodzie ktory uderzyl w
    > drugi samochod uplywaja trzy sekundy, da sie to z filmu policzyc. Samochod
    > ktory przywalil jest w ruchu i na pierwszenstwie. Wlaczenie swiatel
    > cofania nastapilo bezposrednio po zatrzymaniu kombi. Gdyby kierowca audi
    > widzial wlaczone swiatla cofania to by sie zatrzymal i uniknal stluczki.

    Nie uniknąłby stłuczki, tylko tamten by przywalił
    trochę bardziej z przodu.

    > A on jedzie pomimo ze wymusza pierwszenstwo.

    Jechał, bo przepuścił tamtego.
    Pół samochodu było już na jezdni, gdy tamtemu zapaliły się światła cofania.