  • Data: 2016-11-13 11:33:25
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-11-13 04:42, Uncle Pete wrote:

    > Kiedy Megrims włączał się do ruchu, tamten jeszcze jechał do przodu. Co
    > byś zrobił na miejscu M.? Czekałbyś, a nuż tamtemu się odwidzi jechać do
    > przodu i będzie cofał? Jak to można było przewidzieć? Na siłę szukasz
    > dziury w całym. Zawsze, kiedy włączasz się do ruchu wyjeżdżając np. z
    > osiedla czekasz, czy nikt przejeżdżający nie zacznie nagle cofać?

    No jak by nie było to się włączał i nie włączył. Po drugie - po co w
    sumie tam stał? Źle przewidział? Próbował się włączyć jak nie było ku
    temu warunków? To raczej należało się nie ruszać jak nie było możliwości
    a nie teraz tłumaczyć się, że ktoś mógł przewidzieć.

    Gdyby po prostu pojechał to nie byłoby sprawy. A on stal jak ta ....

    --
    mk4