  • Data: 2016-11-13 12:38:05
    Temat: Re: Ja mam ku@#$wa pecha
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie twierdze ze mi sie takie rozwiazanie podoba. Tak bylo w programie. Winnym okazal
    sie wyjezdzajacy z bramy. Policjant dal mu szanse, jesli wskaze gdzie ten drugi
    zrobil cos czego nie wolno bylo mu zrobic to uzna ze cofajacy jest winny stluczki.
    Kluczowe dla policjanta bylo ze jadacy mial pierwszenstwo. W obydwu przypadkach dla
    mnie jest jeden punkt wspolny. Obydwaj kierujacy nie patrzyli w strone z ktorej
    przyszedl cios. Jak by Megrims patrzyl w swoje lewo to by widzial ze w kombiaku
    wlaczaja sie swiatla cofania. Jesli wtedy by sie zatrzymal to kombiak by go nie
    siegnal. Takie jest zycie ze jak sie jezdzi samochodem to oczy trzeba miec dookola
    glowy i jeszcze w dupie.