    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: JPEG vs RAW - Dynamic Range | 450D
    Date: Tue, 29 Sep 2009 08:55:48 -0700 (PDT)
    <o...@4...com> <h9o34h$ks9$3@news.wp.pl>
    <6...@s...googlegroups.com>
    <h9o9sf$2if$1@inews.gazeta.pl> <h9r74n$ui6$1@news.onet.pl>
    <h9r7in$l00$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@g...googlegroups.com>
    <h9s7a8$6ca$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>
    <h9s8jt$6l4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@k...googlegroups.com>
    <h9sc0s$783$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@c...googlegroups.com>
    <h9sdao$7ei$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@c...googlegroups.com>
    <h9t776$nd4$1@news.onet.pl>

    > Wciąż nie widzisz, że ja nazywam kicz gównem a ty obrażasz mnie osobiście.
    > Żądam więc przeprosin i odwołania napisanych przez ciebie słów, chyba ze
    > jesteś kompletnie pozbawiony honoru.

    a ja nie mam ochoty czytac wulgaryzmow.
    sa inne okreslenia na zdjecia , ktore sie nie podaboaja niz g..

    nazywajac hdr g...em obrazasz mnie osobiscie.
    czuje sie tym gleboko dotkniety.
    obrazasz wszystkich innych , ktorzy nie maja ochoty na paskudztwa .

    " Internet jest stekiem świństw, które ujawniają najniższe ludzkie
    instynkty. " -tak przeczytalem dzisiaj w wypowiedzi Kutza ( rezysera )

    zaciales sie jak katarynka , dlugo tak bedziesz jeszcze powtarzal ?

    czym jest hdr kazde wie - to ani kicz ani g.. - to tylko technika
    obrobki cyfrowej ( zreszta analogowej tez , tyle ze piekielnie
    trudna).

    Jesli kojarzysz hdr z g... to wybacz ale ja kojarze g.. z szambem.

    XXX