    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: JPEG vs RAW - Dynamic Range | 450D
    Date: Tue, 29 Sep 2009 16:49:17 +0200

    XX YY wrote:

    > to nie przypadek ze autor wypowiedzi do ktorej ja sie ustosunkowuje ma
    > takie skojarzenia.
    > widac spora czesc procesow myslowych zajmuja sprawy zwiazane z szambem
    > itp.
    >
    > nie kazdemu patrzac na zdjecie niezaleznie od tego jak technika byloby
    > wykonane nasuwaja sie takie wlasnie obrazy. Sam przeciez pisze co
    > widzi na HDR.
    >
    > co do uwagi "wraca" .. a byc moze teraz wlasnie wraca - tyle ze w
    > druga strone he?

    he he...

    różnica jest taka ze ty obrażasz mnie a ja obrażam HDRy, matole.

    acha musisz sie w końcu zdecydować co do twojego stosunku do HDR bo zmienia
    cie sie w zależności od wypowiedzi jak to u każdego rasowego trolla bywa.

    nic nei poradzę że większość HDRów wygląda koszmarnie i sztucznie. Jak
    ostatnio zaglądam na jakieś galerie zdjęciowe to sie czuję jak pod bramą
    floriańska w Krakowie same kosmiczne kicze.

    imho można wykorzystać HDR sensownie ale taki hdr nie wali po oczach
    technologią tylko ujmuje głębią obrazu.