    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: JPEG vs RAW - Dynamic Range | 450D
    Date: Tue, 29 Sep 2009 04:03:34 -0700 (PDT)
    <o...@4...com> <h9o34h$ks9$3@news.wp.pl>
    <6...@s...googlegroups.com>
    <h9o9sf$2if$1@inews.gazeta.pl> <h9r74n$ui6$1@news.onet.pl>
    <h9r7in$l00$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@g...googlegroups.com>
    <h9s7a8$6ca$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>
    <h9s8jt$6l4$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@k...googlegroups.com>
    <h9sc0s$783$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@c...googlegroups.com>
    <h9sdao$7ei$1@node1.news.atman.pl>

    On 29 Sep., 12:48, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Ale sam możesz nazwać czyjś mózg szambem, prawda?
    >
    > --
    > Mirek

    jezeli ktos patrzac na obraz ma skojarzenia z wymienionym tutaj g...
    to oznacza ze ma szambo w glowie - oczywiscie myslowe.

    To sie dzieje podswiadomie.
    Bez tego takie skojarzenie nie byloby mozliwe.
    Nie jest mozliwym kojarzenie czegos co nie istnieje.
    Szambo jest miejscem przeznaczonym do magazynowania g.
    Jesli ktos czerpie takie skojarzenia z wlasnych zasobow umyslowych ,
    tzn sa one szambem , gdyz szambo sluzy wlasnie do gramadzenia takich
    rzeczy , a w katergorii umyslowej - pojec.

    Bardzo trafne porownanie - jestem nawet z niego dumny.

    Ach przypomnialem sobie autora cytowanego fragmenciku.
    Bruno Schulz. Tragiczna postac. To chyba fragment sklepow
    cynamonowych - ale nie jestem rzeczywiscie pewien. Moze pomozesz
    rozwiklac te zagadke?
    To dla mnie waznieniesze niz wrazenia Dyjora na temat HDR.