  • 1. Data: 2010-01-21 19:49:45
    Temat: Irfanview - kolejność otwierania plików
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Witam,
    Irfanview wyświetla pliki w kolejności np. IMG1, IMG10, IMG11, IMG12, IMG2
    Czy ma ktoś pomysł jak w Irfanview ustawić kolejność otwierania plików w
    katalogu na IMG1, IMG2 itd.
    Dzięki.

  • 2. Data: 2010-01-21 20:47:24
    Temat: Re: Irfanview - kolejność otwierania plików
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010, Agent wrote:

> [...]
    > Czy ma ktoś pomysł jak w Irfanview ustawić kolejność otwierania plików w

    W TC przemianować je na IMG001, IMG002, ..., IMG010, ...

    Jeśli dwa znaki starczą, to (przykładowo):
    - zaznacz z maską IMG?.*
    - zaawansowane przemianowanie (CTL-M):
    -- nazwa IMG0[C], albo "uniwersalniej" [N1-3]0[N4]
    -- zatwierdzić

    Przy 3 znakach oczywiście maska osobno dla IMG% oraz IMG%%

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-01-21 21:11:22
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

> [...]
    > -- nazwa IMG0[C], albo "uniwersalniej" [N1-3]0[N4]
    > -- zatwierdzić
    >
    > Przy 3 znakach oczywiście maska osobno dla IMG% oraz IMG%%

    No kiedyś zmieniałem nazwę ale zauwazyłem że jednak picasa potrafi otwierać
    pliki w normalnej (przynajmniej dla mnie) kolejności. W Irfanie wolałbym
    żeby to w opcjach dało się zrobić.

  • 4. Data: 2010-01-21 22:19:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > pliki w normalnej (przynajmniej dla mnie) kolejności. W Irfanie wolałbym żeby

    He, he...
    Właśnie sprawdziłem: aktualna wersja (4.25), po prawdzie z wtyczkami, ale
    chyba jest to w "gołym" programie.

    W polskim menu:
    -> opcje -> sortuj pliki w katalogu -> wg nazwy (styl XP)

    To jest najwyraźniej to, o co pytasz :D

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2010-01-22 06:21:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > chyba jest to w "gołym" programie.
    >
    > W polskim menu:
    > -> opcje -> sortuj pliki w katalogu -> wg nazwy (styl XP)

    Dzięki. JA wcześniej szukałem w opcje- preferencje