  • Data: 2012-09-07 22:12:23
    Temat: Re: Internet w domu bez umowy?
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 07 Sep 2012 20:51:51 +0200, Michal <u...@i...pl> wrote:

    > W sumie smutne, ale prawdziwe. Dożyliśmy czasów, że praktyczne nikt nie
    >podzieli się z inną osobą siecią, mimo że jego łącze leży odłogiem.

    tak sie dzieje, bo polskie spoleczenstwo dzieli sie na cwaniakow i
    frajerow i ta polaryzacja sie poglebia. nie dasz lacza, bo nie chcesz
    wyjsc na frajera i nie pozwolic innemu, zeby byl cwaniakiem. zupenie
    nie zalezy od tego jakie sa prawdziwe intencje jednego i drugiego.
    takie bywa powszechne rozumowanie. to jest smutne i prawdziwe. jakos
    knajpy nie maja problemu z udostepnianiem lacza. sa publiczne punkty
    dostepowe i jakos wszystko sie kreci. ja tez nie mam problemu z
    udostepnianiem. kiedy mieszkalem w innym miejscu, udostepnialem swoje
    lacze drum rodzinom i bylo ok. tylko haslo do AP. zadnych ciec czy
    przydzialania pasma itp. teraz kolezka obok udostepnia sygnal swojego
    expandera sygnalu komorkowego, bo nasz prowider jakos ma kiepskie
    pokrycie w tym miejscu.
    trzeba wiedziec komu sie udostepnia, a nie traktowac wszystkich jak
    potencjalnych przestepcow.

    >Z czystego strachu, bo co z tego że w końcu (optymistycznie) sprawa
    >powinna się wyjaśnić, ale organy ścigania działają u nas na zasadzie
    >domniemania winy i zabezpieczają (eufemizm na zabierają by nie napisać
    >gorzej) cały sprzęt elektroniczny z nośnikami informacji jaki jest w
    >domu - od całego komputera, po telefony, aparaty, pendrive, nośniki
    >optyczne. Co więcej nagminnie pod tym pretekstem nie jest respektowana
    >tajemnica adwokacka/radcowska! (to akurat moja działka).

    to to nalezy zmieniac, a nie kultywowac bycie "czlowiek czlowiekowi
    wilkiem".

    >Zostaje się w epoce kartki i długopisu. Dla człowieka wykonującego pracę
    >bardziej skomplikowaną, niż kopanie rowów jest to zawodowy wyrok
    >śmierci.

    dlaczego profesja kopania rowow ma byc jakos dystryminujaca? taki
    koles tez moze chciec placic rachunki. szukac nowej pracy. wypelniac
    podatki czy mase innych rzeczy, ktore chce zrobic online.

    > Fajne państwo policyjne sobie zbudowaliśmy :>

    jakby bylo panstwo policyjne, to by scigalo wszystko, a nie tylko
    staruszki czy studentow, ktore maja pirackiego windowsa, albo pare
    sciagnietych divxow.

    bez paniki. <rs>