  • 11. Data: 2012-03-25 17:07:26
    Temat: Re: Internet na karte
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu N 25 03 2012 17:00, PiteR pisze:

    > Mam to pierwszy raz w tym miesiącu i ciężko to przejeść.

    W 2 miesiące trudno?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 12. Data: 2012-03-25 17:24:57
    Od: SDD <s...@t...pl>

    d...@g...pl pisze:

    > Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
    > a inne sieci??

    W Play Online na Karte, gdy sobie doladujesz za 125 zl i potem co 30 dni
    bedziesz z tego bral po 20 zl na uslugi "Wyższa Prędkość" oraz "Nocny
    Transfer", to w sumie bedziesz mial za te 125 zl 4 miesiace internetu 4
    Mbit/s z nielimitowanym transferem 0-9 i w sumie prawie 13 GB transferu
    (ponad 3 GB na miesiac). To juz starczy na calkiem intensywne
    korzystanie - ze sciaganiem dozych plikow (w godz. 0-9) za 30 zl z
    groszami/miesiac.

    Zreszta za 30 zl na miesiac (30 zl doladowywane co miesiac) tez mozna
    miec to samo - z tym, ze limit "dziennego" transferu wtedy wyniesie ok.
    1,5 GB na miesac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2012-03-25 17:38:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    na 60 dni i poczytaj regulamin jak to schodzi, bo te 60 dni może mocno
    ograniczyć funkcjonalność
    50zł = 2.27GB na 90 dni. Póżniej Orange zmieniło ważność konta
    wyszystkich prepaidów i chyba pakiet jest aktywny przez rok - niech sie
    wypowie ktoś kto ostatnio doładowywał. Ja ładowałem za 100 bo się
    bardziej opłaca i załapałem się na promocje - pakeit na 2 lata
    Natomiast co ciekawe - całe 50zł możesz wygadać lub przelać na inny
    telefon. żeby nie cwaniaczyc wprowadzają ograniczenie - 10zł./mc
    > Bez kombinacji. To dla osoby ktora zaladuje i ma byc
    no to może Aero2? Wolno, ale nie musisz się o nic martwić. jak wolno?
    mniej wiecej 2 razy tyle musisz czekać na filmik na youtube niż on sam
    trwa.

    W przyszłości:
    Aero 2 przyśpieszy dwukrotnie. W praktyce filimiki z YT po niewielkim
    zbuforowaniu będą szły w czasie rzeczywistym.
    ORange - wywyjeje im klientów troszkę przez te 10zł/mc, ale nie wiele,
    bo te 10/mc- tak czy siak pozwala na odzyskanie większości kasy.
    Playowi myślę że też nie przybędzie bo spopularyzuje się aero2.

    Słaba ze mnie wróżka, ale jeśli na horyzoncie mamy jakieś kryzysy, a MTR
    ma spadać, internet GSM będzie jedynym wabikiem u operatorów. Tak więc
    nie radziłbym dzisiaj wiązać się "na stałe" z jakimś operatorem, chyba
    że z darmowym aero2. modem 120zł karta sim 27 i masz prawie 3 lata spokój.

    ToMasz

  • 14. Data: 2012-03-25 17:50:18
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-25 17:24, SDD pisze:

> [...]
    > "Nocny Transfer", to w sumie bedziesz mial za te 125 zl 4 miesiace
    > internetu 4 Mbit/s z nielimitowanym transferem

    Jesteś pewny? Jeszcze niedawno temu poinformowano mnie że "Play Online
    na Kartę" jest ograniczone limitem prędkości transferu do 1 Mb/s.

  • 15. Data: 2012-03-25 18:12:17
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Od kwietnia przelew sms ograniczają do 10zł/miesiąc

    nie jestem w temacie ale latem korzystam właśnie z OFnK.
    Czyli nie będzie na allegro kart sim z bonusem gigowym?

  • 16. Data: 2012-03-25 18:17:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.03.2012 18:12, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "SERG" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > nie jestem w temacie ale latem korzystam właśnie z OFnK.
    > Czyli nie będzie na allegro kart sim z bonusem gigowym?

    zobaczymy!
    Narazie 6GB na 12 mieś kosztuje 40zł wiec wymiata konkurencje.
    ToMasz

  • 17. Data: 2012-03-25 18:41:49
    Od: SDD <s...@t...pl>

    jadryś pisze:

    > Jesteś pewny? Jeszcze niedawno temu poinformowano mnie że "Play Online
    > na Kartę" jest ograniczone limitem prędkości transferu do 1 Mb/s.

    Jestem pewien na 100%.
    Po uruchomieniu dodatkowej usługi (za 10 zł) transfer podwyzszany jest
    do 4 mbit/s. Oczywiscie wszystko zalezy od Twojego nadajnika - u mnie
    kilka tygodni temu cos poprawili - i rzeczywiscie te 4 mbp/s wyciągam -
    mam wprawdzie abonament, ale karte testowalem i jest tak samo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2012-03-25 21:47:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ALEX MR pisze tak:

    > W 2 miesiące trudno?

    No trudno, bo obrazów nie ściągam, youtube się zacina w mojej
    lokalizacji, więc zostają banki, grupy, poczta, onet i radia ohv.
    a do samochodu nie chce mi się schodzić, czy też stać przy oknie.

    --
    Piter

  • 19. Data: 2012-03-25 23:16:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 25.03.2012 21:47, PiteR pisze:

    > No trudno, bo obrazów nie ściągam, youtube się zacina w mojej
    > lokalizacji, więc zostają banki, grupy, poczta, onet i radia ohv.
    > a do samochodu nie chce mi się schodzić, czy też stać przy oknie.

    no to facet pisz po kartę do aero2, a tym czasem kupuj jak jeszcze tanio
    parę kart sim na orange free

    ToMasz

  • 20. Data: 2012-03-26 09:17:14
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ma ktoś zestawienie jak to wygląda cena do ilości GB w poszczególnych
    > sieciach??
    >
    > Wiem że w Play jest chyba 5 GB za 50 PLN
    > a inne sieci??

    Aero2 - bez zadnych ograniczen ilosciowych, internet bez zadnych oplat.
    Czyli w zakresie internet na karte przebijaja wszystkich :|)