  • 1. Data: 2010-07-28 09:57:31
    Temat: Internet
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Potrzebuje internet do komputera.
    Osoba korzystajaca zuzywa obecnie około 1GB miesiecznie wiec jakas oferta
    nawet z ograniczeniem do 2GB na razie wystarczy.
    Sposób korzystania - strony internetowe, wiec zadnych wielkich wymagan
    transferowych nie ma.
    Co najkorzystnejszego obecnie mozna wziac przy takiej konfiguracji?
    Play ma cos za 35 zł/mc, ale troche mnie juz do siebie zezlili swoim
    podejsciem do klienta, wiec wolałbym ich unikac.
    Moze cos innego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 2. Data: 2010-07-28 10:02:29
    Temat: Re: Internet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:
> [...]
    > Play ma cos za 35 zł/mc, ale troche mnie juz do siebie zezlili swoim
    > podejsciem do klienta, wiec wolałbym ich unikac.

    orange free na kartę - za 100zł masz 6gb na 5 miesięcy, a załadowane
    100zł możesz przelać na inny numer prepaid w orange.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-28 10:32:34
    Od: "AW" <1...@t...pbz>

    > Co najkorzystnejszego obecnie mozna wziac przy takiej konfiguracji?

    Najpierw sprawdź zasięg czyli siłę sygnału ,
    czasem można się zdziwić .
    W mieście wojewódzkim w pokoju gdzie pracuję :
    -ORANGE -100dBm nie da się rozmawiać
    -PLAY zasięg 3G
    Co Ci po dobrej cenie , jak zasięgu nie będzie ?

    --
    AW

  • 4. Data: 2010-07-28 12:57:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > orange free na kartę - za 100zł masz 6gb na 5 miesięcy, a
    > załadowane
    > 100zł możesz przelać na inny numer prepaid w orange.

    a w zestawie jest jakis modem do kompa, czy musze podlaczyc komórke?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 5. Data: 2010-07-28 12:57:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail 1...@t...pbz napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > -ORANGE -100dBm nie da się rozmawiać
    > -PLAY zasięg 3G
    > Co Ci po dobrej cenie , jak zasięgu nie będzie ?

    play daje 10 dni na sprawdze, wiec tego problemu nie widze.
    Ale generalnie - jasne- nie wziałbym jakiejs umowy na rok czy dwa lata nie
    spraawdziwszy, czy w ogole bedzie działac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 6. Data: 2010-07-28 13:14:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Budzik pisze:

    > a w zestawie jest jakis modem do kompa, czy musze podlaczyc komórke?

    A nie wiem, czy OFnK daje modem w zestawie, musisz sprawdzić :)
    Zresztą jakie to ma znaczenie, przecież nie trzeba kupować modemu od
    operatora.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-07-29 21:20:37
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    Orange Free na kartę nie ma zestawów z modemem.

  • 8. Data: 2010-07-30 06:57:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Orange Free na kartę nie ma zestawów z modemem.

    a ile kosztuje taki modem?
    o czyms takim mówimy:
    http://allegro.pl/item1157927232_modem_gsm_usb_7_2mb
    it_s_wszyskie_siec.html
    ?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 9. Data: 2010-07-30 08:59:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 09:57:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Potrzebuje internet do komputera.
    > Osoba korzystajaca zuzywa obecnie około 1GB miesiecznie wiec jakas oferta
    > nawet z ograniczeniem do 2GB na razie wystarczy.

    Co do playa to trzeba uważać - bo działa tylko tam gdzie jest zasięg PLAY 3G.
    W innych sieciach w przypadku braku 3G będzie najwyżej chodziło wolniej, zaś
    w playu - w ogóle. Jeśli z internetu będzie się korzystać siedząc
    naprzeciwko BTSa Play3G to spoko, jeśli ma to być internet dla osoby choćby
    włóczącej się po mieście (o dalszych wyjazdach nie wspominając) - to
    zdecydowanie zły pomysł.

    Swego czasu najbardziej tu zachwalano internet w Plusie/simplusie. Ja
    korzystam częściowo z Ery a częściowo z Orange - specjalnie nie narzekam,
    choć mam wrażenie że częściej jest zasięg 3G Ery niż Orange (Kraków). Poza
    miastem wszystkie sieci spokojniutko kapią EDGEm.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2010-07-30 09:21:35
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 30 Jul 2010 06:57:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > a ile kosztuje taki modem?
    > o czyms takim mówimy:
    > http://allegro.pl/item1157927232_modem_gsm_usb_7_2mb
    it_s_wszyskie_siec.html