  • 11. Data: 2010-07-30 09:23:52
    Temat: Re: Internet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    scream pisze:
> [...]
    it_s_wszyskie_siec.html

    > Może być taki.
    > Za 100 zł jest 7 GB na 150 dni.

    Lub za 30zł 6gb (jak 100zł się sprzeda na allegro za 70zł) lub 0zł za
    6gb (jak 100zł się przeleje na swój numer w orange i wykorzysta wedle
    potrzeb) :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-07-30 13:57:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@c...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Co do playa to trzeba uważać - bo działa tylko tam gdzie jest zasięg
    > PLAY 3G. W innych sieciach w przypadku braku 3G będzie najwyżej
    > chodziło wolniej, zaś w playu - w ogóle. Jeśli z internetu będzie się
    > korzystać siedząc naprzeciwko BTSa Play3G to spoko, jeśli ma to być
    > internet dla osoby choćby włóczącej się po mieście (o dalszych
    > wyjazdach nie wspominając) - to zdecydowanie zły pomysł.

    to ma byc internet domowy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 13. Data: 2010-07-30 16:18:20
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail 1...@t...pbz napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > play daje 10 dni na sprawdze, wiec tego problemu nie widze.
    > Ale generalnie - jasne- nie wziałbym jakiejs umowy na rok czy dwa lata nie
    > spraawdziwszy, czy w ogole bedzie działac.

    przepraszam z Afganistanu wróciłeś? weź prepaida za 5zł i spróbuj.
    pozatym za 100zł w prepaidzie dostaniesz tak pi razy oko 6-8 GB
    transferu, wiec (tu mogę sie rozminąc z prawdą ze względu na zawodną
    pamięć) jest to korzystniejszy układ niż 90% "internetów GSM" w
    abonamencie z przed roku.

    ToMasz

  • 14. Data: 2010-07-30 17:43:57
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > to ma byc internet domowy.

    No ale masz tam nadajnik Play albo go nie masz. Jak go nie masz to internetu
    też nie masz. Tak samo z innymi sieciami możesz mieć nadajnik, ale nie 3G a
    wtedy będziesz miał wolny internet.

  • 15. Data: 2010-07-31 20:57:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail twitek4@.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > przepraszam z Afganistanu wróciłeś?

    to jakas grzeczniejsza forma zapytania, czy jestem głupi?

    > weź prepaida za 5zł i spróbuj.

    pytanie: czy łatwiej bedzie kupic modem kórego nie mam, kupic prepaida i
    wtedy sprawdzic, czy wziac umowe na 10 dniowy okres wypróbowania i tak
    sprawdzic?

> [...]
    > transferu, wiec (tu mogę sie rozminąc z prawdą ze względu na zawodną
    > pamięć) jest to korzystniejszy układ niż 90% "internetów GSM" w

    a za to dzieki, juz ktos pisał o tym orangu, przeanalizuje.
    Dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 16. Data: 2010-07-31 20:57:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@o...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > internetu też nie masz. Tak samo z innymi sieciami możesz mieć
    > nadajnik, ale nie 3G a wtedy będziesz miał wolny internet.

    odnosiłem sie do fragmentu z przenoszeniem.
    sprawdze raz i jak bedzie zasieg to bedzie juz zawsze, prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę