eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowymRe: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Fri, 4 Nov 2011 10:44:53 -0500

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j90o9t$ko$1@inews.gazeta.pl...

    > to byl przyklad pierwszy z brzegu - ostatnio co chwila podkreslany przez
    > zainteresowanego.
    > Dodatkowo szereg tresci internetowych w iPadzie/iPhonie to biale plamy lub
    > zatykane jakimis protezami.

    > mozesz sobie sprawddzic wszelkie opcje i zebtrac je do kupy i wydrukowac
    > oferte wyjsciowa
    >
    > W zyciu nie kupowales samochodu - lub z ciekawosci nie sprawdzales jak to
    > dziala?
    > W Europie niemal kazdya strona internetowa dealerow to jeden 'wielki
    > flash'.

    Zwykle nie kupuję nowych :-) Na 2-3 latkach mam najlepsze oferty.
    Ale teraz rozumiem, że główny zarzut w obu przypadkach dotyczy
    tylko jednego zastosowania: szukania nowego auta. OK, przyjmuję
    do wiadomości, ale to wciąż jeden przykład zastosowania tableta...
    Zgadzam się więc, że tablet iPad czy telefon iPhone nie nadaje się
    dobrze do szukania konfiguracji nowych samochodów... I dlatego
    pytam jak często on kupuje samochody że to dla niego problem?
    356 dni w roku szuka nowego samochodu? Codziennie?

    > no tak - - ale co tam masz?
    > Pewnie co najwyzej Froyo 2.1 lub nizej?
    >
    > Zobacz sobie cos bardziej wspolczesnego

    Ma fabryczne Froyo 2.2 - nie robi to automatycznych upgradów?

    > np. dowolne z Honeycomb (masz paru czolowych producentow: Motorola,
    > Samsung, HTC, LG, ASUS, ....)
    > Archos to producent tabletow budzetowych - dodatkowo juz przesarzaly
    > konstrukcyjnie i systemowo.

    I zmieni się tam sposób jak w przeglądarce renderują strony www?

    > ale sam zszedles ten temat - dla mnie to kolejny flejm nic nie wnoszacy
    > procz jakis przekamazen.
    > Jesli chcesz czyms zablysnac koniecznie, to najpierw lepiej zorientuj sie
    > w temacie.

    Ale porównuję iPhone z przed ponad roku z tą tabliczką która jest
    nowsza i działa gorzej. To, że nowy Android dogonił wreszcie iPhona4
    z 2009 roku w sposobie renderowania stron www nie jest dla mnie
    jakimś dużym osiągnięciem. Ale ściągnę sobie nowego Androida i sprawdzę.