eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Thu, 03 Nov 2011 22:53:11 +0100

    Dnia Thu, 3 Nov 2011 11:48:29 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    news:j8uds0$2qg$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    HTML

    Żadne

    > Ten flash nie jest taki wszedobylski jak ci się może wydawać.

    Chyba korzystamy z dwoch roznych internetow, lub Ty nie wychodzisz
    poza swoja piaskownice.

    Opinia mojego szefa do niedawna zachwycajacego sie iPadem2: "iPad
    jest do dupy - nie dzialaja strony np.dealerow samochodowych,
    wszelkich konfiguratorow, etc. Ot zabawka a nie biznesowe narzedzie
    zastepujace notebooka w podrozy".

    > A ja widzisz mam pewne kłopoty z Androidem na tabliczce firmy
    Archos.

    Skoro kupujesz cos co w porownaniu z np. ze starym GalaxyTabem jest
    jak '100 lat za murzynami' zwlaszcza pod wzgledem jakosci ekranu to
    nie dziwie sie Twoich reakcji. Na YT masz szereg porownan Archos z
    innymi tabletami.

    Dodatkowo powiedz czy masz wersje HomeTablet czy InternetTablet bo
    miedzy tymi wersjami f.Archos tez jest spora roznica o ile nie
    przepasc technologiczna, wiec jaki tablet takie odczucia.

> [...]
    > dotykowy działa gorzej, nie rejestruje dotknięć, trzeba mocno
    paluchem
    > naciskać a i reakcja urządzenia na wejście od użytkownika jest
    wolniejsza
    > od tej w moim iPhone4 i łapię się na tym że klikam parę razy bo nie
    > widzę reakcji urządzenia a potem okazuje się że nacisnąłem "cofnij
    > za dużo razy bo odpowiedź na sygnał jest taka opóźniona... Umacnia
    mnie
    > to w przekonaniu że sama wielkość ekranu o niczym nie świadczy i nie
    > ma co porównywać jeśli tylko porównujesz wielkość.

    Z opisu widac, ze masz najbardziej budzetowa wersje tabletu f.Archos.
    Nie wiem co chciales uzyskac skoro porownujesz ze soba tablety,
    ktorych cena jest ok 4-5 razy rozna (iPad jest tyle razy drozszy od
    Archosa).

    Moze wez do reki jakas wspolczesna wersje tabletu z Androidem.

    Reasumujac: znowu flejm Ci nie wyszedl i pozostaje mi tylko ostrzec
    czytajacych Twe wypociny by nie wyciagali z nich zadnych wnioskow
    procz takich jakie wyzej napisalem.

    --
    AL