eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym › Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu
    internetowym
    Date: Thu, 3 Nov 2011 18:28:19 +0100

    Dnia 2011-11-03, o godz. 11:42:11
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Jest pewna reguła i od tej reguły są wyjątki.

    Nie pisałeś o wyjątkach. Co więcej - jeden wyjątek zgeneralizowałeś.
    Czyli podałeś fałszywe dane.

    > Sprzeczność jaką tu widzisz jest tylko pozorna...
    > I faktycznie aby być bardziej precyzyjnym trzeba napisać o
    > przeglądarce a nie ogólnie o dostawaniu się do internetu, ale jedno z
    > drugim sprzeczne nie jest.

    Ale nie napisałeś że dotyczy to przeglądarki tylko całości - w tym
    jest rzecz. I jest sprzeczne bo dane dotyczące jednego z protokołów
    sieciowych nijak mają się do całości ruchu sieciowego. Czyli nadal
    świadomie fałszujesz dane - nie mam pojęcia w jakim celu.

    Zdrówko