eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInteresujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowymRe: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
  • Data: 2011-11-03 15:18:13
    Temat: Re: Interesujące statystyki udziału urządzeń mobilnych w ruchu internetowym
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20111103151349.381a5db9@babcia-workstation...

    > Mówisz normalnych stron? To iPhone już wyświetla prawidłowo
    > YouTube tak jak na pececie? Bo jak bym nie próbował to przerzuca
    > do jakiejś dedykowanej wersji...

    To akurat się dzieje, masz rację, ale z innego powodu: ideologicznie
    (nie technicznie) uwarunkowany brak suportu dla technologii flash.

    > No tak. Poczta nieważna, strumieniowe dane nie ważne, gry sieciowe
    > nieważne, dostęp do sklepu danego urządzenia nieważny, serwisy on-line
    > typu pogoda nieważne, nawigacje on-line nieważne. Tylko jak tak uważasz
    > że tylko http jest ważne to masz problem bo może się okazac że z iCloud
    > czy Apple Store się nie dogadasz bo to nie po http.

    Tu nie rozmawiamy o tym co ważne a co nieważne tylko o tym
    skąd się biorą tak drastyczne dysproporcje w używalności
    przeglądarki internetowej w urządzeniach mobilnych (nie tylko
    telefonach ale i 10" tabletach z Androidem i iOS) i skąd się one biorą.