  • Data: 2013-07-30 22:54:47
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman napisał:

    > no i skoro tobie to wystarcza to super.
    > Inni chcą o wiele więcej, i jeśli ich na to stać - proszę bardzo.

    Ale czego mogą chcieć więcej? Żeby im światło samo gasło gdy nie patrzą?
    Opowieści o tych całych ćwierćinteligentnych domach wysłuchuję od przeszło
    dwudziestu lat, wątek o światłach zawsze zajmuje główną część narracji.
    Dwadzieścia lat temu jeszcze to gadanie trzymało się kupy, ale teraz każą
    świecić świetlówkami, których nie powinno się co chwila włączać i wyłączać.
    A mnie -- proszę bardzo -- stać nawet na niewyłączanie żarówek w domu.
    Takie ze mnie panisko!

    Gdybym chciał oszczędzać energię, to bym zainwestował w czołówkę. Fajna
    sprawa -- gdzie człowiek nie spojrzy, tam jasno. W jaskini się sprawdza,
    to i do domu by się nadało.

    --
    Jarek