  • Data: 2013-07-30 23:29:33
    Temat: Re: Inteligentne domy - jak to jest robione?
    Od: Marek Borowski <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/30/2013 10:54 PM, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ale czego mogą chcieć więcej?
    Stary nigdy tego nie zrozumiesz. Po prostu sa ludzie, ktorzy zauwazaja
    swoja kazda zbedna prace (czyt. niechciana, ktora moze wykonac automat).
    Dla mnie kultowe powiedzenie "Jak wczoraj zciszalem telewizor" nie jest
    tak do konca smieszne. To tez jest jakis tam wysilek.

    > Gdybym chciał oszczędzać energię, to bym zainwestował w czołówkę. Fajna
    > sprawa -- gdzie człowiek nie spojrzy, tam jasno. W jaskini się sprawdza,
    > to i do domu by się nadało.

    Tego typu rozwiazania nie sa po to aby bylo taniej ale po to aby bylo
    wygodniej - czyt. mniej tracenia wlasnego czasu na pierdoly. Takie
    rzeczy jak automatyczne wlaczanie swiatla to poczatek, odkurzanie, mycie
    naczyn, itd - takich elementow zycia sa setki o ile nie tysiace.

    Pozdrawiam

    Marek