    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Intel i fabryka półprzewodników pod Wrocławiem
    Date: Mon, 19 Jun 2023 13:52:22 +0200

    On Mon, 19 Jun 2023 13:38:52 +0200, Ghost wrote:

    > To mowisz, ze intel produkuje wylacznie procesory... hmm, ciekawe

    Wyłącznie nie, ale tych procesorów troche do komputerow osobistych
    trzeba.
    Poza tym ... a te inne scalaki Intela, to w UE używane do produkcji
    czegoś?
    Może samochodów?

    > Trzeba sie zmiescic i wytrzymac konkurencje.

    No to kiedys Taiwan musiał te konkurencje wygrać.
    Dał radę.

    > Zieeeew... jak zwykle dyskusja z toba robi sie blyskawicznie nudna.

    No to czemu produkcja półprzewodników wyemigrowała do Malezji i
    Filipin, a potem do Tajwanu i Korei?

    Koreę rozumiem ...

    Tam taniej? A co taniej?

    J.