  • Data: 2023-06-19 14:23:46
    Temat: Re: Intel i fabryka półprzewodników pod Wrocławiem
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2023 o 13:52, J.F pisze:
    > No to czemu produkcja półprzewodników wyemigrowała do Malezji i
    > Filipin, a potem do Tajwanu i Korei?
    Nie wiem po co z tym debilem dyskutujesz, z nim dyskusja zawsze sie
    kończy tak samo.
    A jak słusznie zauważyłeś produkcja scalaków potrzebuje bardzo dużo
    wody, i ostatnio nawet było o tym głośno bo na Tajwanie była susza i
    produkcja był zagrożona, no i ścieków, ale te chyba oczyszczają przed
    wypuszczeniem do morza.

    --
    Janusz