  • Data: 2013-07-24 09:30:14
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-24 09:13, ddddddd pisze:

    > tylko dlaczego idiota wiozący kamerzystę jedzie cały czas lewym pasem?
    > O ile tych co nie zauważą auta z tyłu jestem w stanie zrozumieć, o tyle
    > jadących z premedytacją lewym pasem - bo chyba robili to tylko po to
    > żeby wkurwić tego z tyłu - nigdy nie zrozumiem.
    > Wczoraj miałem podobną sytuację, tzn. dojechałem z prędkością 150km/h do
    > gościa na lewym pasie i jadę za nim 110km/h, wyprzedził auto, myślę
    > zjedzie, nie zjeżdża to wskoczyłem na prawy i bez redukowania biegu
    > wyprzedziłem go prawym pasem - bo jemu ciężko było zjechać. Na pewno
> [...]

    Bo to tak jest, że latem lepiej jeździ się w mieście, a w trasie
    tragedia. O ile poza okresem wakacyjnym zdarza mi się wyprzedzić
    prawym pasem na autostradzie raz na miesiąc, to we wakacje co
    czwarte wyprzedzanie jest prawym pasem. Są goście, którzy
    jadą lewym pasem na A2 i do tego jeszcze na dachu mają dmuchanego
    delfina. I jedzie taki 90 km/h i tak całą drogę z Poznania do Warszawy.
    I jeszcze trąbi, daje długimi i pokazuje palec fakalec.