eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyInstrukcja obsługi diesla › Re: Instrukcja obsługi diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: omega_fan <o...@n...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instrukcja obsługi diesla
    Date: Fri, 19 Mar 2010 07:57:09 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <hnv786$h2j$1@news.onet.pl>
    References: <hnsu48$48h$1@mx1.internetia.pl>
    <hnsuoh$ksi$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnsuvp$uba$1@mx1.internetia.pl> <hnsveq$411$1@node1.news.atman.pl>
    <hntaq8$cuo$1@mx1.internetia.pl> <hnth56$29k$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.29.174.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1268981830 17491 62.29.174.65 (19 Mar 2010 06:57:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 06:57:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <hnth56$29k$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265381
    [ ukryj nagłówki ]

    > na zarżnięcie DMF. 50km/h jadę na trójce, mam niecałe 2000rpm i tak
    > jest najekonomiczniej. Zmiana na czwórkę powoduje spadek poniżej
    > 1500rpm i wyższe spalanie przy przyśpieszaniu, przy równej jeździe
    > czwórkę wrzucam od 60km/h, a piątkę od 80. Szóstka ma sens właściwie
    > dopiero od 100km/h. Ale może albo ja się nie znam, albo turbodziura
    > u mnie jest ogromna. ;-)

    Ja mam dokładnie tak samo.
    Poniżej 100 km/h mam wyższe spalanie na 6 niż na 5 biegu.

    Wczoraj spróbowałem wrzucić 5 przy 50 km/h, miałem 1000 obr
    i silnik wyzwał mnie od idiotów :)

    > Jedyne w czym jest ziarno prawdy, to kwestia rozgrzewania silnika
    > przed jazdą. Poczekać aż olej rozejdzie się "po kościach" i jechać, byle
    > spokojnie zanim się nie nagrzeje. Grzanie diesla na postoju mija się
    > z celem, szczególnie zimą.

    Nie zgadzam się z Tobą. Szczególnie zimą silnik ma ciężkie
    warunki pracy (zimny i gęsty olej) i myślę, że właściwe jest odpalenie
    na początku, a potem niech sobie pochodzi podczas gdy my skrobiemy szybki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: