  • Data: 2010-03-19 12:01:38
    Temat: Re: Instrukcja obsługi diesla
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-19 11:08, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Dokładnie :) W normalnej eksploatacji nie ma takiej potrzeby.

    > A co to znaczy spokojnie? Dla mnie to znaczy normalnie :) Już
    > sobie wyobrażam czekanie minuty (bądź więcej) na schłodzenie
    > turbiny przy normalnej jeździe w mieście :)

    A co to za problem - to można sobie wyrobić jak nawyk. Ot dojeżdżając do
    domu/osiedla/parkingu nie dajesz w palnik, tylko spokojnie, łagodnie bez
    przesadnego blokowania innych. Jak już zaparkujesz to nie od razu
    kluczyk i off, tylko zaciągasz ręczy, wrzucasz luz i manierą flegmatyka
    rozpinasz pas, gasisz światła otwierasz drzwi. Jak masz coś do zabrania
    szykujesz to do wzięcia. Ewentualnie wypinasz potomstwo z pasów. Gasisz
    jak już wszytko i wszyscy gotowi są do opuszczenia "wozu".

    --
    pozdrawiam
    Hubertus Blues