  • 1. Data: 2012-01-27 20:35:41
    Temat: Instalacja zamka centralnego w Caddy '01
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    2 dzien mecze sie z instalacja centalnego zamka.
    O ile z instalacja elektryczna i silownikami poradzilem sobie calkiem
    dobrze o tyle z podczepieniem sie pod rygiel juz poleglem.

    Rygiel w moim polo przechodzi przez dwa okragle otwory, a zaraz potem
    praktycznie wchodzi w wlasciwy zamek.

    Wycialem w gornej czesci drzwi miejsce na zlaczke rygla z ryglem od
    silownika, ale niestety po zalozeniu tapicerki zaczyna haczyc o tapicerke.

    Koncza mi sie pomysly, a ze nie mam garazu ... zdrowie ;)

    Poradzcie prosze ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-01-27 21:24:44
    Temat: Re: Instalacja zamka centralnego w Caddy '01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 20:35, Mikolaj Jopczynski pisze:
    (...)
    > 2 dzien mecze sie z instalacja centalnego zamka.

    Tak długo?

    > O ile z instalacja elektryczna i silownikami poradzilem sobie calkiem
    > dobrze o tyle z podczepieniem sie pod rygiel juz poleglem.

    Jakiż to problem?

    > Rygiel w moim polo przechodzi przez dwa okragle otwory, a zaraz potem
    > praktycznie wchodzi w wlasciwy zamek.

    W sumie nic nietypowego.

    > Wycialem w gornej czesci drzwi miejsce na zlaczke rygla z ryglem od
    > silownika, ale niestety po zalozeniu tapicerki zaczyna haczyc o tapicerke.

    No ba - taki lajf.

    > Koncza mi sie pomysly, a ze nie mam garazu ... zdrowie ;)

    Ło matko - na wolnym powietrzu przy ujemnej temperaturze?
    Szkoda zdrowia, a elementy też niechętne do współpracy :)

    > Poradzcie prosze ;)

    Ciepły garaż, albo wiosna :)

  • 3. Data: 2012-01-27 21:42:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mikolaj Jopczynski

    > Poradzcie prosze ;)

    Zapytaj na forum marki (a najlepiej modelu) to ktoś Ci pomoże, tutaj Ci
    pewnie odpowiedzą same trolle w rodzaju Fuczaka.

  • 4. Data: 2012-01-27 21:43:42
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-01-27 21:24, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-01-27 20:35, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > (...)
    >
    > Tak długo?

    Bo zimno ;)

    > W sumie nic nietypowego.

    No nie wiem, nie spotkalem sie - w cliowce bylo miejsca od groma.

    > Ciepły garaż, albo wiosna :)

    Zadna to rada.

  • 5. Data: 2012-01-27 21:50:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 21:43, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Bo zimno ;)

    Otóż to :)

    > No nie wiem, nie spotkalem sie - w cliowce bylo miejsca od groma.

    Być może. Niemniej tapicerka/przewody też były bardziej chętne
    do współpracy przy temperaturach mocno dodatnich.

    > Zadna to rada.

    Długoletnia praktyka :) W warunkach mało sprzyjających wykonuje się
    tylko prace niezbędne do jazdy, a nie montaż centralnego :)

    Poważnie :)

  • 6. Data: 2012-01-27 21:55:39
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-01-27 21:50, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    >
    > Długoletnia praktyka :) W warunkach mało sprzyjających wykonuje się
    > tylko prace niezbędne do jazdy, a nie montaż centralnego :)

    Wbew pozorom ta opcja jest niezbedna. W caddy aka polo bez dupy lubia
    sobie zamki (nie wkladki) zamarzac i dupa - nie wejdziesz. Dobrze, ze
    ten na pace po chwil persfazji puszcza, co umozliwa dostanie sie do
    srodka i odpalenie silnika.

  • 7. Data: 2012-01-27 21:58:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-27 21:55, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    > sobie zamki (nie wkladki) zamarzac i dupa - nie wejdziesz. Dobrze, ze
    > ten na pace po chwil persfazji puszcza, co umozliwa dostanie sie do

    A takie to solidne niemieckie :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 8. Data: 2012-01-27 22:03:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > sobie zamki (nie wkladki) zamarzac i dupa - nie wejdziesz. Dobrze, ze
    > ten na pace po chwil persfazji puszcza, co umozliwa dostanie sie do

    Kolejna ofiara niemieckiej "precyzji" i "doskonałości".
    Tak - rozumiem Ciebie, jako podobna ofiara tych "germańskich" cudów
    - tym razem spod znaku "kury" ;) Przerabiałem na osobowych.
    Dziękuję bardzo - jak się zrobiło ciepło to wszystko zostało
    przesmarowane itd. Ciesz się, że nie masz elektrycznych szyb.
    Urwanie cięgła przy -20 to też miła sprawa...

  • 9. Data: 2012-01-27 22:13:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Kolejna ofiara niemieckiej "precyzji" i "doskonałości". Tak - rozumiem
    > Ciebie, jako podobna ofiara tych "germańskich" cudów - tym razem spod
    > znaku "kury" ;)

    To auta jakiej marki należy kupować, skoro germańskie złe?

  • 10. Data: 2012-01-27 22:16:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-27 22:13, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > To auta jakiej marki należy kupować, skoro germańskie złe?

    Auta na F :)