  • 1. Data: 2011-02-03 14:46:44
    Temat: Instalacja SAT/RTV do nagrywarki
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Jest sobie instalacja, gdzie ze strychu do salonu idą sobie dwa kable
    sat. Teść kupił nagrywarkę, przyjechał spec, zamontował nowy
    konwerter, drugi kabel dał na strych, tam spiął je na krótko (beczki
    F) i sobie to działa. Ale... odpiął antenę RTV i teść nie ma na dole
    sygnału radiowego.
    Wymyśliłem sobie że kupię coś takiego:
    http://www.dipol.com.pl/sumator_sygnalow_tv-sat_dc-0
    09_terra_R85300.htm
    , na dole zmienię gniazdko na takie:
    http://www.dipol.com.pl/gniazdo_koncowe_signal_rtv-s
    at_R694100.htm
    Teraz jednym kablem będzie szedł sam sygnał sat do jednej głowicy, a
    drugim sat z naziemnym do drugiej głowicy i amplitunera. Ma to szanse
    działać?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2011-02-03 15:16:10
    Temat: Re: Instalacja SAT/RTV do nagrywarki
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    > Teraz jednym kablem będzie szedł sam sygnał sat do jednej głowicy, a
    > drugim sat z naziemnym do drugiej głowicy i amplitunera. Ma to szanse

    Do tego jest.
    U mnie tak to działa.

  • 3. Data: 2011-02-03 15:18:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Feb 2011 16:16:10 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Do tego jest.
    >U mnie tak to działa.

    Tak myślałem, ale chciałem się upewnić. Dzięki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-02-04 06:11:54
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-03 15:46, jerzu pisze:
> [...]
    > Teraz jednym kablem będzie szedł sam sygnał sat do jednej głowicy, a
    > drugim sat z naziemnym do drugiej głowicy i amplitunera. Ma to szanse

    ale zamiast terry poszukaj sumatora Telmor.

  • 5. Data: 2011-02-04 06:32:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-03 15:46, jerzu pisze:
    > Teraz jednym kablem będzie szedł sam sygnał sat do jednej głowicy, a
    > drugim sat z naziemnym do drugiej głowicy i amplitunera. Ma to szanse
    > działać?

    propunuje to:
    http://www.zurt.pl/opis/11,30,137/anteny-i-akcesoria
    /zwrotnice/zwrotnica-zws212.html

    jak przewody na dole masz w jednej puszcze:

    http://www.zurt.pl/opis/51,56,145/gniazda-abonenckie
    /gniazda-rtvsat/gniazdo-koncowe-satelitarne-podwojne
    -ssd-400.html

  • 6. Data: 2011-02-04 07:02:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Feb 2011 07:32:46 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >propunuje to:
    >http://www.zurt.pl/opis/11,30,137/anteny-i-akcesori
    a/zwrotnice/zwrotnica-zws212.html

    Dzięki.

    >jak przewody na dole masz w jednej puszcze:
    >
    >http://www.zurt.pl/opis/51,56,145/gniazda-abonencki
    e/gniazda-rtvsat/gniazdo-koncowe-satelitarne-podwojn
    e-ssd-400.html

    Są w dwóch. W jednej jest w tej chwili zamontowane gniazdo SAT, w
    drugiej RTV/Radio. Tą drugą chcę zamienić na SAT/RTV.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-02-04 07:53:15
    Od: a...@p...p

    On Thu, 03 Feb 2011 15:46:44 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >konwerter, drugi kabel dał na strych, tam spiął je na krótko (beczki
    >F) i sobie to działa. Ale... odpiął antenę RTV i teść nie ma na dole

    bo dzisiejszych czasach 2 kable koncentryczne to malo.

    2 x sat - odbiornik sat z nagrywaniem
    1 x ter - odbiornik tv

    to jest minimum, i najlepiej sat nie miec razem z ter (naziemna) -
    logicznie prostrza instalacja.

    A do tego jeszcze trzeba miec w poblizu Internet....

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-02-04 08:06:57
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik <a...@p...p> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 2 x sat - odbiornik sat z nagrywaniem
    > 1 x ter - odbiornik tv
    >
    > to jest minimum, i najlepiej sat nie miec razem z ter (naziemna) -

    czytam wątek i mam głupie pytanie:
    jeżeli mam jeden kabel montując po jednej stronie sumator (do niego
    odpowiednie źródła) a po drugiej odpowiednie gnazdo to mogę mieć w tym
    gnieździe: - TV nziemną (analog+cyfra)
    - Sat pod dwie głowice (ale muszę mieć konwerter twin)
    - radio - chyba inne sumatory niż wymienione w wątku bo w tych są dwa
    wejścia

    Adam

  • 9. Data: 2011-02-04 08:08:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-04 08:53, a...@p...p pisze:
    > bo dzisiejszych czasach 2 kable koncentryczne to malo.
    >
    > 2 x sat - odbiornik sat z nagrywaniem
    > 1 x ter - odbiornik tv
    >
    > to jest minimum, i najlepiej sat nie miec razem z ter (naziemna) -

    a to niby dlaczego?

    > logicznie prostrza instalacja.

    to ciekawe, ja podepniesz trzy kable do jednego gniazda?
    bo logiczne jest mieć jedno gniazdo z podwójnym sat niż dwie
    puszki obok siebie - TANIEJ.

    > A do tego jeszcze trzeba miec w poblizu Internet....

    pewnie. moi znajomi elektrycy tak kładą, choć nie każdy
    klient chce się przekonać

  • 10. Data: 2011-02-04 08:09:59
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>