  • 11. Data: 2011-06-15 21:36:09
    Temat: Re: Instalacja CNG w VW
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <p...@m...cn> napisał w wiadomości
    news:itagrs$728$1@mx1.internetia.pl...
    > W dniu 2011-06-15 12:09, Paweł Kajak pisze:
    >>
    > Może VW w Polsce jest sprawniejszy. Dodatkowo pamiętaj, że co roku jest
    > obowiązek sprawdzenia kilku butli co kosztuje kilka stówek.

    Rewizja zewnetrzna jest raz na 3 lata i kosztuje 60 zl od butli.

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2011-06-15 22:27:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-15 21:31, Adam Szewczak pisze:

    > Pozdrawiam !
    >
    > Czarek gdzie ?
    >
    > Caddy ma chyba zasiec okolo 700km o ile mnie pamiec nie myli.

    http://cng.auto.pl/forum/vw-caddy-kombi-ecofuel-20-c
    ng-vt24.htm

    Ja tam nie widzę 700 tylko teoretyczny 440km ;P

    Kupiłem jakiś taki cienki dodatek i tam było o instalacjach LPG czy się
    opłaca czy nie, i było krótkie porównanie samochodów używanych
    dostępnych na naszym rynku z CNG.

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2011-06-16 09:05:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 15, 9:31 pm, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w
    wiadomościnews:ea2faf46-c1be-4b5b-98a6-3602936da31a@
    a10g2000vbz.googlegroups.com...

    > Tak tak, nie wiem co czytałeś że twierdzisz że zasięg jest spory -
    > ostatnio w jakimś motorze czy autoświecie było o samochodach z
    > instalacją CNG i największy zasię miał chyba Caddylak z CNG coś ~
    > 400km.
    > Niestety przy tej ilości stacji nabijających CNG nie jest możliwe
    > spokojne jeżdżenie po PL na tym paliwie.
    >
    > Pozdrawiam !
    >
    > Czarek gdzie ?
    >
    > Caddy ma chyba zasiec okolo 700km o ile mnie pamiec nie myli.

    http://www.autoflesz.pl/artykuly/271,Osobowe_i_vany_
    auta_z_fabryczna_instalacja_CNG.html

    Tu masz porównanie.
    Zasięg na CNG podają dla Caddy 450km.
    Multipla Bipower ma 440km, ciekawi mnie jaki ma zasięg teoretyczny
    Multipla ta wersja jednopaliwowa tylko na CNG.

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2011-06-16 10:04:06
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    > Multipla Bipower ma 440km, ciekawi mnie jaki ma zasięg teoretyczny
    > Multipla ta wersja jednopaliwowa tylko na CNG.

    Ma zasieg o ok 30% wiekszy niz wersja Bipower, zreszta bez problemu mozna
    dolozyc 4 zbiornik bo konstrukcja Bipower i Blupower jest identyczna.

    --
    Picasso