  • 31. Data: 2014-03-22 00:29:18
    Temat: Re: Instalacja
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > Albo jesteś w stanie pomierzyć co gdzie który przewód przebiega i to
    > narysować, a następnie umieścić gdzieś w necie, albo zatrudnij
    > elektryka, który rozwiąże problem w 15 minut.

    Kolego, uwierz mi, że jestem w stanie pomierzyć gdzie jest jakikolwiek
    przewód.
    Wydawało mi się, że opis jaki podałem jest na tyle czytelny, że każdy
    poradzi sobie z wyobrażeniem w czym tkwi problem.
    Jak widać, przeceniłem możliwości percepcji niektórych kolegów :(
    Jeśli to mogłoby pomóc, to wiedz, że mogę narysować schemat, wkleić
    fotki, czy też nawet wrzucić jakiś filmik, lecz jeśli ten ( moim zdaniem
    wystarczający) opis nie pomógł, to żaden rysunek tez nie rozjaśni sytuacji

  • 32. Data: 2014-03-22 00:29:20
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 2014-03-20 16:37, sundayman pisze:

    > Szczeka to twój jamniczek, prostaku.
    >
    > Jak widać, jesteś nie tylko lamusem i to do tego leniwym, skoro nie chce
    > ci się ( albo i nie umiesz ) narysować kilku kresek - jak ktoś tutaj coś
    > chce, to pokazuje schemat - nikt nie będzie sobie "wyobrażał" co ty tam
    > naskrobałeś - ale do tego chamem i burakiem.
    >
    > Czyli dostałeś dokładnie to, na co zasługujesz, ofermo.

    Masz rację, jestem ofermą, bo liczyłem, że nie trzeba wykładać
    łopatologii by rozwiązać mój problem
    Masz racje, jestem chamem, bo liczyłem, że wszyscy za mnie wszystko zrobią
    Masz racje, jestem burakiem, bo miałem nadzieję, że zaraz zajedzie do
    mnie stado elektryków i za free połączą mi odpowiednie kabelki
    Masz rację, jestem leniwym lamusem, bo nie umiem naszkicować kilku
    kresek - pomijam fakt, że to właśnie o ich naszkicowanie prosiłem.

    w jednym tylko nie masz racji - nie mam jamnika.
    mam za to budę dla psa, chcesz zamieszkać ?

    nie wiem skąd w Tobie tyle agresji i frustracji, czy ja Tobie ubliżyłem,
    obrzuciłem obelgami czy też może w inny sposób uraziłem, że tak się
    wyrażasz ? Daj na luz, bo Ci jakaś żyłka pęknie.

    Jak koniecznie chcesz, to wkleję fotki czy też schemat, ale po co ?
    Jeśli opis i założenia jakie ma spełniać instalacja nie wystarczyły to i
    żaden schemat nie pomoże.

    Na odpowiedź nie liczę.
    W sumie to odpowiedź jakaś pewnie będzie, ale nie w temacie, a z
    kolejnym "mięchem" - mylę się ?

  • 33. Data: 2014-03-22 01:29:38
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 22 marca 2014 00:29:14 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:

    > Zatem według Ciebie każdy ktoś podpowie jakieś rozwiązanie to frajer ?
    >
    > Naprawdę ciekawe podejście.
    >
    > Ciekawe czy tym, którzy Tobie pomagali tez podziękowałeś nazywając ich
    >
    > frajerami ?
    >
    > Ups, przecież Ty nie potrzebujesz pomocy bo wszystko wiesz. Nic tylko
    >
    > pogratulować

    Nie nadymaj się tak bardzo bo Ci żyłka pierdząca pęknie.

  • 34. Data: 2014-03-22 06:54:18
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-22 00:29, pilocik pisze:

> [...]
    > fotki, czy też nawet wrzucić jakiś filmik, lecz jeśli ten ( moim
    > zdaniem wystarczający) opis nie pomógł, to żaden rysunek tez nie

    No cóż jak widać moja percepcja jest bardzo uboga.
    Szkoda, że nie umiem sobie wyobrazić gdzie są podłączone LED-y, bo nic
    na ten temat nie piszesz?
    Czy te LED-y są podłączone pod ten sam zasilacz co L1?
    Czy L1 to halogen czy też LED? Bo od tego będzie zależeć wielkość prądu
    pobieranego przez L1, a tym samym możliwość łączenia prądu po stronie
    wtórnej zasilacza. Przy halogenie prądy mogą być tak duże, że żaden
    łącznik tego nie przetrzyma.
    Czy ten dodatkowy przewód 3-żyłowy to są oddzielne odcinki pomiędzy A i
    B , B i C oraz A i C, czy jest to jeden odcinek, który przebiega od A do
    C poprzez B.
    Skąd te dylematy? Bo napisałeś, że "jest poprowadzony przewód", a nie,
    że "są poprowadzone przewody".
    Ponadto piszesz, że do B i C doprowadzone jest zasilanie. Czy dobrze się
    domyślam, że doprowadzone są obydwa przewody L i N?
    Nie piszesz też czy instalacja jest w układzie TN-C czy też TN-S i wraz
    z żyłami L i N doprowadzony jest także PE.
    Powinienem się umieć domyślić, ale szklana kula mi się potłukła.

  • 35. Data: 2014-03-22 14:35:47
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > Powinienem się umieć domyślić, ale szklana kula mi się potłukła.

    no to zobaczmy teraz:
    http://zapodaj.net/09de4ea91e7fe.png.html

    L1 to niewielkiej mocy (ok. 5W) LED zatem prąd poniżej 0,5A
    L1 i zasilacz LED w C to całkowicie odrębne obwody.

    jeśli masz jakieś dodatkowe pytania to chętnie odpowiem

  • 36. Data: 2014-03-22 15:35:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "pilocik"
    > no to zobaczmy teraz:
    > http://zapodaj.net/09de4ea91e7fe.png.html

    Jeden obraz zastępuje tysiąc słów. :-)
    Jestem ciekaw czy faktycznie da się to zrobić na jednym przekaźniku jak piał
    Jeffrey.
    Bo moja wizja wpisuje się w załączony przez Ciebie schemat okablowania tych
    puszek.
    https://www.dropbox.com/s/loa5du4a7pjuer7/schemat.jp

    Robert

  • 37. Data: 2014-03-22 15:38:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "pilocik"
    > http://zapodaj.net/09de4ea91e7fe.png.html

    Ten włącznik w puszce A nie ma zwartych ze sobą p1 i p2? Takie zwykłe
    podwójne włącznik do światła mają.

    Robert

  • 38. Data: 2014-03-22 18:58:59
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-22 14:35, pilocik pisze:

> [...]
    > L1 i zasilacz LED w C to całkowicie odrębne obwody.
    >
    > jeśli masz jakieś dodatkowe pytania to chętnie odpowiem

    Widzisz i o to chodziło. Teraz to każdy wie o co biega.
    Czy L1 ma być zasilane z tego samego transformatora co LED-y?

  • 39. Data: 2014-03-22 22:24:34
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > Widzisz i o to chodziło. Teraz to każdy wie o co biega.
    > Czy L1 ma być zasilane z tego samego transformatora co LED-y?

    nie, to jest całkowicie odrębny układ

  • 40. Data: 2014-03-22 22:25:37
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 2014-03-22 15:38, Robert Wańkowski pisze:
    > "pilocik"
    >

    > Ten włącznik w puszce A nie ma zwartych ze sobą p1 i p2? Takie zwykłe
    > podwójne włącznik do światła mają.
    >
    > Robert

    mam obie wersje, legrand robi i ze zwarta jedną stroną, jak również dwa
    niezależne