  • Data: 2014-03-22 06:54:18
    Temat: Re: Instalacja
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-22 00:29, pilocik pisze:

    > Kolego, uwierz mi, że jestem w stanie pomierzyć gdzie jest jakikolwiek
    > przewód.
    > Wydawało mi się, że opis jaki podałem jest na tyle czytelny, że każdy
    > poradzi sobie z wyobrażeniem w czym tkwi problem.
    > Jak widać, przeceniłem możliwości percepcji niektórych kolegów :(
    > Jeśli to mogłoby pomóc, to wiedz, że mogę narysować schemat, wkleić
    > fotki, czy też nawet wrzucić jakiś filmik, lecz jeśli ten ( moim
    > zdaniem wystarczający) opis nie pomógł, to żaden rysunek tez nie
    > rozjaśni sytuacji

    No cóż jak widać moja percepcja jest bardzo uboga.
    Szkoda, że nie umiem sobie wyobrazić gdzie są podłączone LED-y, bo nic
    na ten temat nie piszesz?
    Czy te LED-y są podłączone pod ten sam zasilacz co L1?
    Czy L1 to halogen czy też LED? Bo od tego będzie zależeć wielkość prądu
    pobieranego przez L1, a tym samym możliwość łączenia prądu po stronie
    wtórnej zasilacza. Przy halogenie prądy mogą być tak duże, że żaden
    łącznik tego nie przetrzyma.
    Czy ten dodatkowy przewód 3-żyłowy to są oddzielne odcinki pomiędzy A i
    B , B i C oraz A i C, czy jest to jeden odcinek, który przebiega od A do
    C poprzez B.
    Skąd te dylematy? Bo napisałeś, że "jest poprowadzony przewód", a nie,
    że "są poprowadzone przewody".
    Ponadto piszesz, że do B i C doprowadzone jest zasilanie. Czy dobrze się
    domyślam, że doprowadzone są obydwa przewody L i N?
    Nie piszesz też czy instalacja jest w układzie TN-C czy też TN-S i wraz
    z żyłami L i N doprowadzony jest także PE.
    Powinienem się umieć domyślić, ale szklana kula mi się potłukła.