  • Data: 2014-03-22 00:29:20
    Temat: Re: Instalacja
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-20 16:37, sundayman pisze:

    > Szczeka to twój jamniczek, prostaku.
    >
    > Jak widać, jesteś nie tylko lamusem i to do tego leniwym, skoro nie chce
    > ci się ( albo i nie umiesz ) narysować kilku kresek - jak ktoś tutaj coś
    > chce, to pokazuje schemat - nikt nie będzie sobie "wyobrażał" co ty tam
    > naskrobałeś - ale do tego chamem i burakiem.
    >
    > Czyli dostałeś dokładnie to, na co zasługujesz, ofermo.

    Masz rację, jestem ofermą, bo liczyłem, że nie trzeba wykładać
    łopatologii by rozwiązać mój problem
    Masz racje, jestem chamem, bo liczyłem, że wszyscy za mnie wszystko zrobią
    Masz racje, jestem burakiem, bo miałem nadzieję, że zaraz zajedzie do
    mnie stado elektryków i za free połączą mi odpowiednie kabelki
    Masz rację, jestem leniwym lamusem, bo nie umiem naszkicować kilku
    kresek - pomijam fakt, że to właśnie o ich naszkicowanie prosiłem.

    w jednym tylko nie masz racji - nie mam jamnika.
    mam za to budę dla psa, chcesz zamieszkać ?

    nie wiem skąd w Tobie tyle agresji i frustracji, czy ja Tobie ubliżyłem,
    obrzuciłem obelgami czy też może w inny sposób uraziłem, że tak się
    wyrażasz ? Daj na luz, bo Ci jakaś żyłka pęknie.

    Jak koniecznie chcesz, to wkleję fotki czy też schemat, ale po co ?
    Jeśli opis i założenia jakie ma spełniać instalacja nie wystarczyły to i
    żaden schemat nie pomoże.

    Na odpowiedź nie liczę.
    W sumie to odpowiedź jakaś pewnie będzie, ale nie w temacie, a z
    kolejnym "mięchem" - mylę się ?