  • 11. Data: 2009-04-27 10:57:29
    Temat: Re: Ingerencja w zdjęcie
    Od: a402 <z...@o...pl>

    a402 pisze:
    > Mam sobie zdjęcie psa. Pieknego psa, może nawet za pieknego.
    > Jak można sprawdzić czy ten psiak był sztucznie upiększany np. w szopie?
    > Czy sa jakies programy pokazujące kolejne robione zabiegi mające na celu
    > wprowadzenie zmian?
    >
    > Np. to zdjęcie:
    > http://img256.imageshack.us/img256/9161/copiadevc03c
    opia.jpg
    > Własciciel chwali się, że ma pieknego psa. A ja juz z daleka widzę, że
    > pies jest mocno poprawiony.
    > Co zostało zmienione na tym zdjęciu?

    Nie da sie stwierdzic jakis programem jakie zmiany wprowadzono? Tylko na
    oko?

  • 12. Data: 2009-04-27 11:50:40
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    opia.jpg
    > Własciciel chwali się, że ma pieknego psa. A ja juz z daleka widzę, że

    widze tam jakies zblurowane plamy i chyba szarpen edż

    Raist

  • 13. Data: 2009-04-28 08:58:43
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

> [...]
    opia.jpg
    > Własciciel chwali się, że ma pieknego psa. A ja juz z daleka widzę, że

    Fajnie tylko gdzie on ma dupe ?
    JBB

  • 14. Data: 2009-04-28 09:25:45
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jim-bim-ber" napisał
    opia.jpg

    > Fajnie tylko gdzie on ma dupe ?

    Łeb widzisz ?
    To z drugiej strony.

    Najlepsze są nogi - on może mieć kółka.

    adam

  • 15. Data: 2009-04-28 13:52:51
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    opia.jpg

    > Nie da sie stwierdzic jakis programem jakie zmiany wprowadzono? Tylko na
    > oko?

    Niestety zdjęcie zostało już tak zmienione przez dużą kompresję jpg że
    niewiele widać. Grzbiet mógł być rozmyty aby zakamuflować odstającą sierść ?
    Praktycznie w PS można było dowolnie zmienić wszystkie proporcje i kształty
    psa. Jakbym miał dobrej jakości tifa, to mogę Ci z niego zrobić Wyżła
    afgańskiego i laik się nie zorientuje ;)

    Tom
    www.tomlot.pl