  • 1. Data: 2009-04-27 09:34:45
    Temat: Ingerencja w zdjęcie
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Mam sobie zdjęcie psa. Pieknego psa, może nawet za pieknego.
    Jak można sprawdzić czy ten psiak był sztucznie upiększany np. w szopie?
    Czy sa jakies programy pokazujące kolejne robione zabiegi mające na celu
    wprowadzenie zmian?

    Np. to zdjęcie: http://img256.imageshack.us/img256/9161/copiadevc03c
    opia.jpg
    Własciciel chwali się, że ma pieknego psa. A ja juz z daleka widzę, że
    pies jest mocno poprawiony.
    Co zostało zmienione na tym zdjęciu?

  • 2. Data: 2009-04-27 09:42:27
    Temat: Re: Ingerencja w zdjęcie
    Od: j...@a...at

    On 27 Apr., 11:34, a402 <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    adevc03copia.jpg
    > Własciciel chwali się, że ma pieknego psa. A ja juz z daleka widzę, że

    przeciez ten pies jest straszny
    w ogole niepodobny do psa.

    to tak jakby psy zobaczyly zdjecie czlowieka podobnego do psa i
    powiedzialy ze to piekny czlowiek

    z punktu widzenia psa ten pies wyglada strasznie, z punktu widzenia
    czlowieka jeszcze gorzej.

    XXX

  • 3. Data: 2009-04-27 09:44:21
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 11:34:45 +0200, a402 napisał(a):

> [...]
    > Jak można sprawdzić czy ten psiak był sztucznie upiększany np. w szopie?
    > Czy sa jakies programy pokazujące kolejne robione zabiegi mające na celu

    nie wiem, ale czasem to widać

> [...]
    opia.jpg
    > Własciciel chwali się, że ma pieknego psa. A ja juz z daleka widzę, że

    to jakiś konkurs czy jak?

    btw w życiu nie widziałem psa co to by miał grzbiet jak linijka,
    z resztą w tym miejscu widać ze sierść jest "wtopiona" w spodnie

    p.s ten pies jest piękny ?

  • 4. Data: 2009-04-27 09:46:40
    Od: a402 <z...@o...pl>

    j...@a...at pisze:

    > przeciez ten pies jest straszny
    > w ogole niepodobny do psa.

    Ten pies jest zgodny ze wzorcem rasy. Nieważne.
    Pytanie było: czy ten pies był "zmieniany" programem graficznym?
    Jesli tak to co zmieniono?

  • 5. Data: 2009-04-27 09:51:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

  • 6. Data: 2009-04-27 09:51:08
    Od: a402 <z...@o...pl>

    ...::QRT::... pisze:

    > to jakiś konkurs czy jak?

    Czekanie na opinie osób znających szopa lepiej niż ja.

    > btw w życiu nie widziałem psa co to by miał grzbiet jak linijka,

    O oooo, ideałem w tej rasie jest prosty grzbiet. Tutaj widać, że grzbiet
    jest prosty jak linijka. Ktos przesadził. O takie ingerencje mi chodzi.
    Co jeszcze zmieniono?

    > z resztą w tym miejscu widać ze sierść jest "wtopiona" w spodnie

    Co chciano w ten sposób zmienić/

    > p.s ten pies jest piękny ?

    Dla właściciela i osób do których wysłano to zdjęcie spewnościa tak. My
    nie oceniajmy czy ten pies jest piekny a to czy ten pies tak wyglądał
    przed obiektywem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-04-27 09:52:18
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Choć raz napisałeś coś sensownego, choć w swoim języku :>

    Mógłbyś napisac cos na temat? Jakie zmiany wprowadzono na zdjęciu?

  • 8. Data: 2009-04-27 10:00:57
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 11:51:08 +0200, a402 napisał(a):

    > O oooo, ideałem w tej rasie jest prosty grzbiet. Tutaj widać, że grzbiet
    > jest prosty jak linijka. Ktos przesadził. O takie ingerencje mi chodzi.
    > Co jeszcze zmieniono?

    Miejsce (nie wiem jak sie to nazywa) gdzie szyja łaczy sie z grzbietem. tak
    ze wychodzi prawie kąt prosty.

    > Co chciano w ten sposób zmienić/

    własnie linie grzbietu

  • 9. Data: 2009-04-27 10:06:14
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    a402 napisał(a):

    > Mógłbyś napisac cos na temat? Jakie zmiany wprowadzono na zdjęciu?

    Na takiej miniaturce ciężko określić co było zmieniane. Zmniejszanie
    zdjęcia maskuje wiele rzeczy. W sumie trzeba powiększyć zdjęcie i
    oglądać piksel po pikselu co się nie zgadza.

    wer

  • 10. Data: 2009-04-27 10:09:30
    Od: a402 <z...@o...pl>

    b...@n...pl pisze:

    > Na takiej miniaturce ciężko określić co było zmieniane. Zmniejszanie
    > zdjęcia maskuje wiele rzeczy. W sumie trzeba powiększyć zdjęcie i
    > oglądać piksel po pikselu co się nie zgadza.

    W takiej wielkości zdjęcie trafiło do odbiorców. Zastanawiam sie jakie
    sa szanse aby ci odbiorcy odszyfrowali wprowadzone zmiany.

    Ja widze takie zmiany dwie.